Buna seara.In prezent iau tratament pentru TOC cu venlafaxina, olanzapina, anafranil si pramistar si e in regula cat de cat dar mai sunt zile cand simt anxietate mai ales seara si simt o tensiune la cap iar in locurile cu multa lume, aglomeratie de exemplu biserica, scoala etc sunt tensionat si timorat, nesigur pe mine.. iar cu tratamentul asta nu trec starile dar ma ajuta la TOC tratamentul...intrebarea ar fi pot sa iau ceva pe langa tratament cand vin starile, ma gandeam la Sedatif pc...voi ce ziceti, are ceva daca il iau pe langa tratament?Este un produs homeopat din cate stiu.M-ar putea afecta daca il iau?Am vazut ca nu are contraindicatii si nici reactii adverse pe prospect..deci as putea pati ceva daca il iau pe lanfa tratamentul prescris de doctor?A luat cineva sedatif pc?Ma gandeam ca m-ar putea ajuta in acele stari neplacute care apar..?Voi ce ziceti?Pot sa il iau?
Multumesc anticipat!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "O intrebare.Sedatif pc"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (3)
Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 8 ani)
De ce doresti sa iei atatea medicamente?? De ce nu faci psihoterapie?
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih. Stefania Budacu
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih. Stefania Budacu
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Anxietate.
Inscrie-te aici!
Advertisement
AlynLion (acum 8 ani)
Pai nu prea imi permit deocamdata sa fac psihoterapie..Preturile sunt prea piperate per o sedinta ,parerea mea.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de AlynLion
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de AlynLion
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan MPsihoterapeut Gabriel Pîrvan este un medic autorizat SFM (acum 8 ani)
Buna ziua,
AlynLion, uneori TOC poate avea printre cause si felul in care gandim, ideile si convingerile noastre disfunctionale , de care, de multe ori, nu suntem constienti.
In asemenea situatii, pastilele, ceaiurile etc, nu modifca stilul de gandire si convingerile noastre eronate . Prin urmare, nu actioneaza asupra cauzelor ci, cel mult asupra efectelor.
Stilul de gandire si convingerile disfunctionale pot fi modificate cu ajutorul psihologului in cadrul sedintelor de psihoterapie.
Acestea se pot tine si online, efectele fiind la fel de bune:
Mai multe infprmatii poti gasi si accesand link-urile:
http://www.psihoutil.ro/bine-ati-venit/psihoterapia-online-a-anxietatii/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/obsesie/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/anxietate/
Daca ai si alte intrebari, poti sa-mi scrii.
Toate cele bune!
Psihoterapeut Gabriel Pirvan
Telefon: 0764.443.184
E-mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro