De ceva vreme (aprox 20 de zile) ma confrunt cu o stare generala foarte p***a.
Tin sa precizez ca tot cam de atat timp mi-am si schimbat stilul de viata in sensul ca lucrez 10 ore pe zi de luni pana vineri (job la birou).
Precizez ca am 24 de ani.
Sa va vorbesc putin despre aceasta stare : Intr-o dimineata am simtit o durere in capul pieptului, crezand ca este ceva grav m-am speriat si in acelasi timp m-am si panicat (cred) pentru ca simteam ca nu mai am aer, ca nu mai pot respira cum trebuie si parca ardeam in interior.Dupa 2 ore de la aceasta stare pot sa spun ca mai imi revenisem putin dar simtomele au ramas aceleasi (lipsa de aer, nevoie de a trage cat mai mul aer in piept mai putin partea cu tremuratul).
Din acea zi ma simt la fel in fiecare zi si nu spun ca in seara de paste (5 mai) am chemat salvarea din cauza ca ma simteam foarte rau, nu puteam respira normal.
Mi s-a spus ca am avut un atac de panica, ca inima si plamanii sunt ok la fel si nivelul de oxigen din sange, doar glicemia era scazuta., mi s-a dat o pastila si cam atat..
Au mai trecut inca 2 saptamani de atunci si eu ma simt la fel in continuare : simt mereu nevoia sa trag aer in piept, casc foarte des, atacuri de panica nu am mai avut dar in schimb am aceasta stare si simt si cum imi afecteaza viata de zi cu zi.
Recunosc ca in unele zile ma simt putin mai bine dar asta se intampla din cauza ca iau un supliment alimentar dar in general starea mea este foarte p***a mai ales seara inainte de culcare.
As dori niste sfaturi daca se poate.
Multumesc anticiapat!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Nu pot intelege ce am."
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (6)
FreeStyle11 (acum 10 ani)
Pai tu trebuie sa sti ce problema ai.Au o cauza aceste atacuri de panica pe care numai tu o sti.Daca inca nu ti-ai dat seama stai linistit, relaxat si gandeste-te ce probleme ai avut in ultimul timp si daca acelea sunt cauzele problemelor tale prezente.Tu iti cunosti viata si tot ce se afla in ea.Daca esti mai slab de inger si ai nevoie de indrumare pt a rezolva situatia, te poti duce la un psiholog, dar tot mai bine te descurci de unul singur.Gandeste-te ca viata e frumoasa, ca esti in forta si poti face tot ce vrei.Fi mai fericit cu tine insuti si vor disparea si aceste probleme.Gaseste-ti un mod relaxant de a-ti petrece timpul liber si vei vedea ca te vei simti mai bine.Nu uita ca totul depinde de NOI si viata e frumoasa, dar NOI o putem face si mai frumoasa.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de FreeStyle11
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de FreeStyle11
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Anomis87 (acum 10 ani)
In primul rand senzatiile sunt pur subiective si excerbate,categoric tu si majoritatea celor care spun ca sufera de atacuri de panica si apeleaza la serviciul de ambulanta fara a necesita un real ajutor acordati o exagerata importanta simptomelor si va centrati intreaga atentie asupra corpului.Anxiosii sunt foarte sugestibili si raspund repede la orice stimul venit de la o persoana care le ofera siguranta si eventual o banala pastiluta(efectul placebo face minuni).Lipsa de aer despre care vorbesti poarta denumirea de sindrom de hiperventilatie,este o tulburare psihiatrica de aici si lipsa substratului organic specific unei boli.Schimba-ti regimul de viata,chiar tu recunosti,evita sa te hiperventilezi,evita sa acorzi o nemaipomenita importannta unor stari care se aprofundeaza in conditiile in care devii tot mai atent la fiecare senzatie in parte.P.S. Camerele de garda sunt pline de ,,panicosi,, ,care isi revin si dupa o vitamina C,deci autosugestia e cheia.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Anomis87 (acum 10 ani)
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Gabriela Miu MPsih. Gabriela Miu este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Buna ziua, cu siguranta schimbarile care au intervenit de curand in viata dumneavoastra pot avea legatura cu anxietatea pe care o descrieti. Si bineinteles pot exista si evenimente mai vechi care sa participe si ele la starea de care va plangeti. Anxietatea este un simptom al conflictului inconstient si este adesea multiplu determinata de probleme care provin din mai multe niveluri de dezvoltare. In consecinta, si pentru ca este destul de dificil sa gasiti singura rezolvarea acesor probleme, va recomand sa gasiti un psihoterapeut in orasul dumneavoastra si sa incepeti o terapie. Cu siguranta este cea mai buna cale de a gasi starea de bine. Succes!
Psih. Gabriela Miu
www.psihoploiesti.ro
Tel. 0727750552