Buna,acum 4ani jumatate am facut o depresie puternica cu atacuri de panica,suferisem in urma unor decese si nascusem in acea perioada etcam mers la psihiatru si am urmat un tratament cu xanax si serlift,mi-am revenit in sensul ca nu mai faceam atacuri de panica insa depresia aveam dar nu asa puternica, am ramas insarcinata cu BB2,dupa nastere am suferit iar de depresie dar a fost bine,am luat iar xanax si serlit, , a trebuit sa intrerup pt ca am ramas din nou insacinata cu bb 3(diferentele sunt de 2 ani jumate si 1 an intre copii iar in acest timp am urmat o schema de tratament )dupa nastererea celui de-al 3-lea copil nu am suferit depresie decat poate f putina ,acum fetita mea are 5 luni si ieri am facut primul atac de panica dupa f mult timp..nu stiu care e cauza?de ce se intampla iarasi?din cauza depresiilor a trebuit sa alaptez f putin ,si imi doresc acum sa alaptez macar 1 an dar iar am inceput sa fac depresie si atac de panica..oricat am incercat sa depasesc,sa trec peste asta nu pot ,este peste puterea mea sa controlez atacurile ,ma chinui de f mult timp cu asta si stiu de ce sunt in stare ..intrebarea mea e daca un neurolog m-ar putea ajuta?poate cu medicamente care sa pot alapta in continuare?imi doresc atat de mult sa alaptez dar in acelasi timp nu pot sta cu aceasta depresie..un sfat m-ar ajut f mult,sau cineva care s- a tratat definitiv...multumesc
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Neurolog sau psihiatru?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (17)
oana85p (acum 12 ani)
oops am gresit,diferentele intre copii sunt de 2ani jumate si 1an si 9 luni...
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de oana85p
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de oana85p
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Psih. Claudia Popa MPsih. Claudia Popa este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Stimata doamna,
Pentru o imbunatatire de durata a starii dumneavoastra ar trebui sa luati in considerare inceperea unei psihoterapii, in paralel cu medicatia prescrisa de psihiatru.
Psihoterapeut  Claudia Popa ,
Contact - tel.: 0721.551.228
- e-mail: [email protected]
- www.claudiaradu.wordpress.com
- Oras Constanta
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih. Claudia Popa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih. Claudia Popa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Anxietate.
Inscrie-te aici!
oana85p (acum 12 ani)
d-na psihoterapeut Claudia Radu va multumesc ptr. raspuns ,insa revin cu intrebarea: este medicatie care se poate lua daca alaptez?eu vreau sa alaptez in continuare..exista ceva care sa pot lua pentru a scapa de aceste atacuri,depresie si sa pot alapta?iar la psiholog daca merg o data pe saptamana ma ajuta?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de oana85p
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de oana85p
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

In ceea ce priveste medicatia in timpul alaptarii numai un medic psihiatru sau un farmacist va poate lamuri deoarece psihoterapeutii nu prescriu medicatie, asadar nu sunt totalmente informati in legatura cu acest aspect.
Daca mergeti la psihoterapeut odata pe saptamana va va ajuta. Doar in situatia in care o sa simtiti ca doriti de doua ori pe saptamana puteti sa va consultati cu psihoterapeutul si stabiliti cum este mai bine: o data sau de doua ori.
Psihoterapeut  Claudia Popa ,
Contact - tel.: 0721.551.228
- e-mail: [email protected]
- www.claudiaradu.wordpress.com
- Oras Constanta