De 8 ani ma confrunt cu simtome groaznice care mi-au facut viata un calvar . Am fost diagnosticata de mai multi medici cu tulburari de anxietate depresiva . Simtomele sunt doar stari de rau : mi se inclesteaza gura, maxilarul , am dureri de cap , stari de lesin , nu pot sa respir , ma tine inima etc . M-am simtit bine timp de 4 ani cu pastilele : efectin 2 ani , si cipralex 2 ani . Dupa care simtomele au aparut din nou si m-ai groaznice .Am luat si alte pastile : remeron , seroxat , velbutrin , simbalta , fevarin combinate cu calmepan , distonocalm , anxiar etc. V-as ruga sa va spuneti pararea si sa-mi recomandati un medic foarte bun din Buc. la care sa merg ca nu stiu unde sa mai ma duc. Va multumesc anticipat . Emailu este al ficei mele .
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Mariana T ."
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (46)
alex (acum 14 ani)
Nu vei rezolva problema cu medicamente, dar te va putea ajut aun curs de PRANA NADI sa te vindeci singura. Eu zic ca nu ai mic de pierdut.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Mariana T. (acum 14 ani)
Unde se tine cursul si despre ce este vorba eu sunt din provincie , pot ajunge dar imi trebuiesc niste detalii .. ai putea sa mi le dai ?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Mariana T.
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Mariana T.
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Ioan Dumitrescu MIoan Dumitrescu este un medic autorizat SFM (acum 14 ani)
Dupa ce incercati toate variantele mai vorbim si pentru o programare
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Ioan Dumitrescu
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Ioan Dumitrescu
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Anxietate.
Inscrie-te aici!
Mariana T. (acum 14 ani)
Pai daca nu va suparati care toate variantele ca eu cred ca am incercat destule ..cum pot sa iau legatua cu dvs. ca eu sunt din provincie dar pot face un efort ca sa ajung la dvs.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Mariana T.
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Mariana T.
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Psih. Sorinel Mocanu MPsih. Sorinel Mocanu este un medic autorizat SFM (acum 14 ani)
Ca principiu general, in orice afectiune psihologica/psihiatrica, medicatia mentine simptomele sub control (atata timp cat este luata, si cu conditia sa fie adecvata). Eliminarea cauzelor este posibila doar prin psihoterapie.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih. Sorinel Mocanu
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih. Sorinel Mocanu
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Interesant .
Luam un caz pacient cu infectie streptococcica care are si trichineloza si face psihoterapie sau Prana Nadi .
Scapa de infectie ?
De ce spun asta !
Atata parazitozele cat si infectiile streptococcice dau predispozitia la distonii neuro-vegetative . Mai simplu aceste persoane descarca mai greu stressul cotidian .
Pentru medici de pe forum : blocurile de ramura partiale sau totale ( cord )sunt frecvent provocate de infectii streptococcice cronice .
Un bloc de ramura da tulburari de conducere atriale sau atrio-ventriculare cu simptomul asociat bradicardie, palpitatii si de aici starile de anxietate .
Avem o anumita raspundere medicala si e dreptul pacientului sa fie tratat . In fond el plateste pentru a fi tratat si are dreptul sa stie adevarul despre eficienta fiecarei proceduri medicale sau nemedicale .
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Ioan Dumitrescu
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Ioan Dumitrescu
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
INSTITUTUL NATIONAL pentru MEDICINA COMPLEMENTARA si ALTERNATIVA
http://www.freewebs.com/acupunctura/index.htm
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Ioan Dumitrescu
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Ioan Dumitrescu
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Paraschivescu Carmen MPsih. Paraschivescu Carmen este un medic autorizat SFM (acum 14 ani)
Cu siguranta dl. psiholog Sorinel Mocanu s-a referit la medicamentele enumerate de pacienta in primul mesaj, nu la altele. Ma indoiesc ca trichineloza sau infectiile streptococice se trateaza cu remeron, seroxat, calmepan, distonocalm etc. Indicatia generala la dignosticul pe care il are pacienta, si anume anxietate depresiva, este ca tratamentul medicamentos sa fie asociat cu psihoterapia pentru a se ajunge la rezultate cu adevarat bune. Daca ar fi vorba de alt diagnostic sau de o boala asociata s-ar schimba lucrurile, dar mesajul este clar si manifestarile de criza sint cele ale unui atac de panica, cu atit mai mult asocierea medicamente-terapie mi se pare foarte indicata.