Buna ziua, am 24 de ani, am o problema de sanatate ( foarte serioasa sau inchipuita, nici nu imi mai dau seama), totul a inceput in urma cu aproximativ 3 luni, atunci cand in urma unei raceli ceva mai puternice pe care am considerat-o Bronsita am urmat un tratament de 2 saptamani cu antibiotice... Intr-o seara am simtit un ritm mai alert al inimii.. o tahicardie si o amorteala pe piciorul stang ( Parestezie )... in prima faza nu am luat-o in serios, dar ulterior dupa o ora m-am prezentat la Municipal deoarece simteam o slabiciune tot mai mare in Picior dar si mana Stanga... Mi s-au efectuat cateva analize de sange care au iesit relativ ok, o radiografie Pulmonara descrisa (fara alte leziuni pulmonare), mi-au pus diacnosticul de ANXIETATE...
Au urmat doua saptamani teribile in prima saptamana ma vedeam cum ma sting, slabisem aproximativ 6-7 kg nu puteam sa mananc, urinam din 20 in 20 de minute o cantitate insemnata... 400 ml..... aveam probleme gastrointestinale, dar si de digestie( cred ca intra in aceeasi sfera) in fecale gaseam cantitati destul de insemnate de mucoasa... Nu resuseam sa adorm mai mult de 2 ore pe noapte..... Salabiciunea mainii si piciorului stang se accentua, ambele maini imi amorteau foarte repede...dar si slabiciunea colonei, nu puteam sa mai ridic nici macar o sticla de 2L, simteam o presiune foarte mare pe coloana.... Problemele respiratorii imi dadeau mari batai de cap, simteam ca nu pot sa respir, ca ma sufoc, ca ma strange ceva pe interior....( asta m-a facut sa vizitez inca 4 camere de garda)
In total am fost la 5 sau 6 spitale.. la camerele de garda... pentru ca nu mai aveam vlaga si doream sa stiu cat mai repede ce este cu mine si ce urmeaza sa se intample... dar nu am gasit raspunsul... asa ca dupa 3 saptamani am inceput sa o iau usor pe portiuni.
In prima faza am fost la un doctor Neuro-Chirurg ce ma consultat si mi-a recomandat un RMN pe cele 3 sectiuni ale coloanei, ( dupa simptomele mele si din ce mai citisem pe internet... clar credeam ca am o tumora pe maduva ce imi provoaca toate aceste neplaceri) acolo nu a iesit nimic grav, doar la L3 sau L4 (nu mai stiu exact) probabil un inceput de hernie...
- A 2a investigatie am facut-o la inima deoarece aveam un Puls foarte mare in jur de 95-100 cand stateam relaxat, acolo mi s-au efectuat diverse.. Ekg, Holter pt 24h, Ecografie cardiaca, analize de sange, analize de fecale, a reiesit o Tahicardie, dar nu de la inima, ci din surse externe...
- A 3a investigatie a fost la ORL deoarece aveam gatul destul de rosu si o hemoptizie nazala, in urma investigatiei rapide au spus ca nu am nimic legat de ORL.. ca am niste vene de sange mai accentuate in gat.... ( ce le am si acum dupa 3 luni tot la fel de accentuate).
- A 4a investigatie la Venero-Dermatolog deoarece imi tot apareau intr-un timp scurt afte si niste umflaturi in cavitatea bucala, dar observasem si o pata de dimensiuni reduse rosie ce semana cu o alunita ( dupa cate citisem cancer in cavitatea bucala), sub limba
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Junghi in plamani, spate sau anxietate?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (6)
Utilizator21530125686 (acum 5 ani)
sub limba observasem niste vase de sange mai accentuate ce ma speriau... Dar si aici mi-a dat o reteta cu o solutie ce a trebuit sa o utilizez de 3 ori pe zi timp de 2 saptamani si doua pastile ce se luau una la 7 zile.... nu imi mai amintesc exact numele lor....
- A 5a investigatie am facut-o la Plamani, Radiografie Pulmonara.... Spirometrie ( Valori Normale) Analize de sange (Valori Normale), dupa o luna am revenit aici pentru a continua investiatiile deoarece tot simteam ca este ceva in neregula si vine de la Plamani, aveam si am o Sputa continuua, Dureri in spate in stanga si in dreapta coloanei, ca niste junghiuri destul de incomode si persistente, obosesc repede... imi accelerez respiratiile, si alte inca cateva simptome de boala terminala... am efectuat un CT sinusuri si CT toracic nativ (si aici ma asteptam sa am ceva foarte foarte grav.. deja ma pregatisem psihic pentru ce urmeaza) Diacnostic fara mase tumoare, cu Hiluri mai accentuate pe plamanul drept parca. Diacnostic Doctor Imagistic Pneumopatie Interstitiala...
M-am prezentat cu rezultatul CT-ului la domnul doctor s-a uitat, mi-a spus ca nu vede nimic seminificativ doar hilurile putin marite ca si cum plamanul ar fi trecut printr-o raceala mai puternica sau cum as fi facut sport ( nu prea am mai facut eu miscare in ultimile luni )... Pe bronhii nu se vede nimic si nici alte modificari...
Acum dupa cateva zile dupa ce am vorbit cu domnul doctor Pneumolog, parca iar m-a luat o raceala, simt corpul putin mai caldut, simt junghiurile acestea persistente in spate si parca o apasare in piept....Nu mai inteleg nimic si nu mai stiu ce investigatii ar mai trebuii sa fac, credeti ca ar trebuii facut un RMN cu substanta de contrast pentru plamani, oare CT.ul nativ sa nu fie foarte exact in diacnostic si sa existe ceva la nivelul plamanilor ce nu a fost detectat ??...
Mi-am recapatat KG pierdute, am mai pus si ceva in plus, pofta de mancare este normala....
La cele mai recente analize de sange efectuate in urma cu o luna si jumatate, valorile modificate au fost MPV 12,5, Acid Uric 8,32, Colesrol LDL 133, Proteine total seric 8,00 ....
Chiar am mare nevoie de niste sfaturi si pareri competente, nu imi dau seama unde ar trebuii sa aprofundez investigatiile.... Urmeza sa fac un RMN si la cap sa vad si acolo daca exista vre-o problema, in mare am cam acoperit cateva organe esentiale, dar parca la Plamani am dubii....
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Utilizator21530125686
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Utilizator21530125686
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 5 ani)
Buna ziua! Pentru acidul uric si proteinele crescute: regim cu 2,5 litri lichide/zi, ceai de busuioc, matasea porumbului, cozi de cirese si ce mai gasiti ceaiuri renale; regim vegetarian, fara cascaval, oua si consultati tabele cu alimentele si cantitatea de proteine; nu consumati rosii!! Tineti sub control glicemia! Faceti dozare de vitamine D3 si C (cautati si vedeti in cate procese sunt implicate aceste vitamine!). Consumati catina cu miere, pentru stimularea rezistentei organismului. Mergeti sa va mai vada un pneumolog, sa aveti macar doua pareri, si cautati pe cei mai buni specialisti! Daca doriti, ma puteti contacta si la numarul de telefon afisat aici.
Toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350