Buna ziua, ma numesc Calin si am implinit recent 18 ani.
Am facut o analiza de sange acum 2-3 saptamani si mi-au iesit valori normale in afara de ASLO care a iesit 400. Am mers apoi sa fac un exudat faringian pentru un eventual streptococ dar a iesit negativ si urmeaza ca sambata viitoare, pe 17 sa repet testul ASLO.
In urma cu 3 zile, vineri, pe 9 februarie, am fost sa joc fotbal cu niste prieteni si vremea a fost destul de rece. Am observat dupa un timp ca mi-au amortit mainile pentru ca am stat in frig si mi am pierdut si din dexteritate, ceea ce e normal de altfel.
Problema e ca in ziua urmatoare, sambata, am inceput sa imi simt intreg membrul superior stang ca si cum ar fi amortit insa fara senzatia de furnicare. Cand imi misc bratul sau mana stanga sau ating diverse obiecte se simte exact ca si cum as fi avut membrul amortit, sau parca nu mi-ar apartine. Uneori, senzatia se extinde si la picioare sau la mana dreapta.
Aveti vreo idee in legatura cu ce s-ar intampla? Ar putea fi conectat cu ASLO? Repet, senzatia nu este de amorteala propriu zisa pentru ca nu simt intepaturile si furnicaturile, este o senzatie mult mai bizara, ca si cum membrul s-ar misca in gol sau nu mi-ar apartine. Am avut in trecut probleme cu anxietatea, am luat cam 2 luni tratamen cu benzodiazepine acum 2 ani si mentionez ca uneori simt ca imi revine desi in perioada asta nu m-am simtit mai deloc anxios. Ar putea fi si acesta un factor?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Intgregul membru superior stang si uneori si celelalte membre se simt amortite?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 6 ani)
Buna, Calin! Iti recomand sa mergi la un neurolog f f bun pentru a infirma o banuiala de poliradiculonevrita (si daca este, totusi, se face tratament specific). Dupa aceea, sfatuieste-te cu medicul respectiv ce alte investigatii mai poti face. Daca totul e in ordine dpdv fizic, abandoneaza p***aile de medicamente si fa psihoterapie! Dar despre asta mai discutam dupa ce se constata ca ai nevoie doar de psiholog. Ma poti suna sau ma poti contacta la adresa de mail stef.budacu@ adresa_web_filtrata
Toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350