Buna ziua! Ma numesc Ionut si de aproximativ o luna jumatate am fost diagnosticat cu sindromul Hiperventilatie. Totul a inceput usor, din senin, cu o senzatie de foame de aer..la inceput a fost suportabil, nu stiam despre ce e vorba asa ca am fost si mi-am facut niste analize (sange, raze la piept si plamani, ekg, glanda tiroida)...toate au iesit normale, iar doctorii de la urgente nu au stiut ce raspuns sa imi dea.Cu timpul, pe parcursul a 3 saptamani, simptomele s-au inrautatit...am inceput sa simt dureri in piept cand trageam aer, intram in panica din cauza "lipsei de aer", simteam furnicaturi in degetele mainilor si picioarelor si simteam ca sunt in pragul lesinului cand un atac de panica intervenea.Asa ca dupa o luna de astfel de simptome,m-am hotarat sa merg in cele din urma la medicul de familie.Dupa ce m-a consultat, mi-a povestit despre hiperventilatie.Mi-a spus sa incerc sa imi controlez ritmul respiratiei, sa ma odihnesc ziua si mi-a prescris niste pastile, si anume Prozac.I-am urmat sfatul si am incercat din rasputeri sa imi controlezi respiratia (care cu timpul a devenit excesiv de rapida, ajungand si la 25/minut in timpul atacurilor de panica care interveneau o data la 2-3 zile)..nu mi-a fost deloc usor sa imi reglez ritmul respirator, dar in cele din urma, am reusit sa o aduc cat de cat la valori normale.Totusi, inca simt nevoia sa respir adanc o data la 3-4 minute,deci inca nu sunt unde trebuie sa ajung.Simptomele acum variaza...nu mai simt durere in piept, in schimb simt un nod la baza gatului (in timpul atacurilor de panica), palpitatii ale inimii, ameteala, stare de neputinta, dorinta de somn, lipsa poftei de mancare, frica...Vreau sa mai spun ca de aproximativ 4 luni de zile sunt plecat din tara, locuiesc in Irlanda...Probabil stresul, dorul de casa,faptul ca bunicul meu a cazut la pat, gandurile, noul climat, oameni straini, mi-au declansat aceasta stare. Doresc sfatul doctorilor de acasa, simt ca nu mai stiu ce sa fac.Am 24 de ani si nu am avut probleme grave de sanatate niciodata in viata mea. Deasemenea, cei care ati trecut prin astfel de momente, sunteti bineveniti sa va dati cu parerea si sa propuneti o solutie care sa ma ajute. Va multumesc si va astept!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Hiperventilatie"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (35)
elena (acum 13 ani)
Fetei mele i se intampla sa respire profund, adica din cand in cand sa traga mai mult aer in plamani. Spunea ca simte ca nu are aer suficient. I- am administrat calciu, la recomandarea medicului de familie. Am inteles ca lipsa de calciu poate da astfel de simptome. Sanatate.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
zer00 (acum 13 ani)
multumesc, insa mie analizele de sange mi-au iesit bine.Deci nu e de la calciu. Insa o sa incerc sa iau si calciu, poate ma ajuta. Multumesc pentru raspuns! Si nu va lasati in baza unor presupuneri...Desigur, calciul poate fi unul din motive, insa se intampla foarte des ca problema sa vina de la creier.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Iuli (acum 13 ani)
Da, e in general o problema psihica dar care poate fi dominata daca va ocupati timpul cu ceva (sau in cazul doamnei, ii distrage fetei atentia). Este valabil si la atacuri de panica si la depresii, si la astfel de manifestari psihice. Cautati sa faceti ceva, dati un telefon, un sms, scrieti o scrisoare, demontati un scaun, faceti de mancare, ORICE care sa va distraga atentia. Vointa este unica solutie. De asemenea, suplimentele de calciu si mai ales magneziu ajuta mult. Sanatate!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
zer00 (acum 13 ani)
multumesc Iuli! m-a distrat raspunsul tau..."demontati un scaun" :)) o sa incerc si cu magneziu si calciu.Multumesc!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
nicoleta (acum 13 ani)
incearca sa inspiri aer pe nas,numeri pana la 3 in gand si expiri pe gura,dar tragi aer cu putere,eu asa fac cand simt ca ma ia,deoarece plamanii si creierul se oxigeneaza mai profund ssi sa vezi cum te simti mai bine ,chestia asta o spunea un psihoterapeut la tv la o emisiune cu probleme legate de atacurile de panica ,dar din pacate am vazut finalul
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
zer00 (acum 13 ani)
mersi, Nicoleta! O sa incerc si asta. O zi buna!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Psih. Anisia Popa MPsih. Anisia Popa este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Psihoterapia va poate ajuta sa va regasiti echilibrul. In Irlanda sau cand reveniti in tara. Fiecare persoana traieste aceasta experienta in felul sau si deasemenea solutia este diferita pentru fiecare. Este posibil ca relocarea sa va fi provocat atacurile de panica. Medicatia poate doar sa mai atenueze simptomele, fara insa sa rezolve cauza.
Sanatate!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih. Anisia Popa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih. Anisia Popa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Anxietate.
Inscrie-te aici!
zer00 (acum 13 ani)
Multumesc pentru raspuns! Imi doresc sa ma intorc in tara din tot sufletul, insa imi este cam frica de zborul cu avionul..nu de zborul in sine, ci de posibilitatea ca acesta sa imi provoace un atac de panica..ar fi foarte neplacut. O zi buna!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psihoterapeut Adina Demian MPsihoterapeut Adina Demian este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Buna ziua draga Zer00,
Imi pare rau sa aud ca experimentezi la 2-3 zile simptomele unui atac de panica, de aprox o luna si jumatate! Cred ca este foarte neplacut si nelinistitor pentru tine!
Tinand cont ca analizele ti-au iesit in limitele normale, simptomele tale sunt cele ale unui atac de panica,ptr detalii citeste articolul: http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/tulburari-psihice/17-atacul-de-panica.html iar specialistul care te poate ajuta sa ti le controlezi, si sa scapi de aceste stari chinuitoare uneori, este un psihoterapeut de orientare cognitiv- comportamentala!
Iti recomad sa incepi numaidecat aceste sedinte de psihoterapie, pentru a nu-ti prelungi aceste strai nedorite1
Cu toate ca nu esti in tara, prin intermediul cabinetului nostru, poti beneficia de aceste sedinte de psihotearpie cognitiv- comportamentala, online, ptr detalii, te invit sa citesti articolulhttp://www.psihosolutii.ro/content/index.php/psihoterapie-individuala/7-psihoterapie-online.html. Totodata, te invit sa intri pe forumul nostru si sa citesti despre rezultatele clientilor nostri, in urma psihoterapiei cognititv- comportamentala online, http://psihosolutii.ro/forum/viewtopic.php?f=4&t=205, http://psihosolutii.ro/forum/. Ai chiar posibilitatea sa-i contactezi pe clientii nostri si sa le adresezi diverse intrebari prin intermediul forumului nostru.
Pentru mai multe detalii, ma poti contacta cu incredere la datele de contact:http://psihosolutii.ro/content/index.php/psihologi/24-psihoterapeut-adina-demian.html
Sanatate si mult succes!
O zi frumoasa iti doesc!