Ce faci cind copilul tau iti spune si vezi in acelasi timp ca ii este frica de tot.inclusiv nu mai vrea sa mearga la scoala.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Frica"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (5)
Iuli (acum 13 ani)
Incerci sa afli ce i s-a intamplat si mergi cu el la un psiholog de copii.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psih. Liliana Munteanu MPsih. Liliana Munteanu este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Buna ziua, este o foarte scurta intrebare cu foarte putine detalii. Ce ati putea face? In primul rand sa acceptati frica, a Dvs si a fiului Dvs. Ii puteti accepta frica si in acelasi timp explora si intelege motivele pentru care nu doreste sa mearga la scoala. Ce varsta are copilul Dvs? Faptul ca acceptati si intelegeti nevoile copilului Dvs il va relaxa, apoi se va lasa ghidat de un adult, parintele sau, care ii poate explica consecintele atitudinilor, deciziilor si comportamentelor sale. Reveniti cu detalii.
Drd. Psih. Liliana Munteanu
www.artterapie.ro