Buna ziua. Am mai postat pe acest site despre anxietate si vertij,dar am si alte intrebari,ac***a in vedere ca nu am un sistem de suport foarte educat in legatura cu anxietatea. Am 17 ani si sufar de aproximativ 8-9 ani de anxietate si atacuri de panica. Recent am avut cateva probleme si m-au stresat foarte rau si nu am simit pe moment,dar au revenit . A fost o saptamana in care nu am mancat si m-am speriat,am crezut ca sunt bolnava. Eventual,am ajuns la doctor si mi-a dat magneziu si calciu si sunt mai bine,nu mai tremur si e cat de cat ok. Dar totusi,simt ca imi pierd echilibrul,ca o sa lesin sau o sa mor,am capul foarte usor,simt ca se misca podeaua cu mine,am picioarele moi si ca nu o sa fiu sustinuta si o sa pic. Simptomele astea sunt insotite de panica aproape constanta si ideea ca o sa mor tanara si o sa lesin pe strada. Imi este greu sa ies afara,imi este greu sa functionez cand este zi din cauza ca sunt prea sensibila la lumina. Nu stiu ce sa fac,am fost la psiholog in trecut ,dar acum nu imi mai permit. In trecut am mai patit asa,dar cu o intensitate mai mica. De multe ori nu a fost nimic,dar acum imi este frica sa nu fie ceva grav. Sunt aceste simptome normale pentru ce am eu sau sunt un semn de boala grava? Imi pare rau ca a trebuit sa pun aceasta intrebare,dar sunt foarte speriata.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Este normal?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 8 ani)
Ankara, iti inteleg ingrijorarea. Multi pacienti care sufera de panica si au atatea simptome fiziologice: senzatia de lesin, vertij, migrene, greata, palpitatii, vedere incetosata, insomnii, dureri de stomac, respiratie ingreunata etc., suspecteaza ca au o boala fizica.
Insa, atata timp cat toate investigatiile medicale iti ies in parametrii normali, inseamna ca suferi de o tulburare pe fond psihic, cum este: anxietatea, panica sau/si ipohondria. Faptul ca medici te asigura ca totul este in regula, este cea mai buna dovada ca nu ai ceva de natura organica care sa te sperie.
Afectiunile psihice includ aceste rezistente din partea pacientului, aceasta taraganare de incepere sau continuare a tratamentului, gandurile obsesive cu privire la o boala grava s.a. Intr-adevar, tulburarile anxioase altereaza viata pacientului. Acesta trieste constant o frica puternica, are o gandire irationala si comportamente de evitare, ajunge sa evite de teama din ce in ce mai multe situatii. Astfel, traieste o viata alterata, isi pierde incredere in sine, risca sa se imbolnaveasca si de depresie.
Daca nu iti permiti sa mai apelezi la serviciile psihologice, reia exercitiile care ti-au fost prezentate in sedintele pe care le-ai urmat. Totodata, apeleaza la un medic psihiatru pentru a-ti prescrie o schema de tratament. Eventual, mergi si la consilierul scolar.
Aceste afectiuni nu trec de la sine, din contra se pot croniciza si acutiza.Traiesti intr-o lume plina de informatii de orice natura, doar ca este nevoie sa te mobilizezi ca sa te insanatosesti.
Accesand urmatoarele link-uri, poti citi despre ipohondrie, anxietate generalizata, panica cu agorafobie:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/hipocondria/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/anxietatea-generalizata/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/atacul-de-panica-cu-agorafobie-2/
Vointa si sanatate!
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/