Buna am si eu o intrebare is foarte agitat din senin cand respir nu am aer calciu magneziu zic ca is bune... asa mia iesit la analize parul imi cade si inainte nu am avut prbl am contractii pe maini imi amortesc mainile ma doare maxilarul... ce prbl as putea avea trebe un consult neurologic sau sufar de anxietate sau ce doctor sa contactez pielea de pe maini mi se decojeste astept un rasp ms
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "E oare anxietate?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (8)
Mihaela22120678 (acum 12 ani)
Pare sa fie o usoara nevroza, margi mai bine la un psiholog/psihiatru. Sanatate!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Mihaela22120678
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Mihaela22120678
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
medievil (acum 12 ani)
ms
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de medievil
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de medievil
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
medievil (acum 12 ani)
miha si contractiile astea in continuu de la ce is? eu am facut 1 sapt de magneziu si s-au oprit acum is mai putine
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de medievil
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de medievil
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Cris (acum 12 ani)
Poate nasti si deaia ai contractii.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Ioana Panculescu MPsih. Ioana Panculescu este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
iti recomand mai intai sa mergi la medicul de familie sa iti dea trimitere la dermato si neuro ,apoi sa iti faci un EKG , pentru linistea ta
Oricine boala are o baza psihica Iti recomand sa incepi o terapie personala
Tu zici ca din senin ,nu stii cauza ,dar poti asocia cu unele evenimente din viata ta ?! gandeste-te ..
specializari psihologie clinica,psiholog psihologia muncii si organizationala,terap[ia prin jocul cu nisip (sandplay therapy),psiholog in curs de formare in psihoterapie psihanalitica
e-mai l: psiholog@consultant .com
[email protected]
Clinica CONTROL MED
tel: 0726.499.421