Buna ziua ! Ma confrunt cu o problema, in momentul in care merg la medic pentru un control, am stari puternice de anxietate, imi creste pulsul foarte tare si sunt nelinistit. O sa am in curand o programare la medic si as dori sa iau niste pastile de calmare si stiu ca diazepamul este indicat pentru asa ceva, numai ca nu stiu daca se poate lua din farmacie si fara reteta medicala. Multumesc !
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Diazepam fara reteta medicala?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan MPsihoterapeut Gabriel Pîrvan este un medic autorizat SFM (acum 7 ani)
Buna ziua,
Pentru tratarea tulburarilor de anxietate (atacul de panica, anxietate generalizata, fobii specifice, fobie sociala, timiditate, tulburarea obsesiv-compulsiva, stresul posttraumatic) aparute fara cauze medicale, psihoterapia cognitiv-comportamentala, la cabinet sau in varianta online, prezinta o eficienta semnificativa, demonstrata stiintific prin numeroase studii de specialitate.
Aceasta terapie invata pacientul cum sa reziste mai bine stresului vietii cotidiene, cum sa se relaxeze mai eficient, cum sa-si controleze starile emotionale si manifestarile mintii etc.
Informatii suplimentare puteti afla accesand link-ul:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/
Toate cele bune!
Psihoterapeut Gabriel Pirvan
Telefon: 0764.443.184
E-mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro