Buna seara, astazi in sfarsit mi-am facut curaj si am ajuns la un medic psihiatru.I-am explicat domnului doctor simptomele, cand fac atacuri de panica, cat de dese sunt...etc.Domnul doctor a hotarat sa-mi prescrie Xanax de 0.5 si mi-a spus sa iau jumatate de pastila la pranz si jumatate de pastila seara pentru ca sunt elev si dimineata am ore.Am luat jumatate de pastila la pranz, ceea ce este drept ca n-am facut atac de panica, nu am mai fost agitat si nici stare de frica si neliniste nu am avut pana acum.Starile de dezorientare si confuzie inca le mai am, doar ca nu ma mai sperie, nu ma mai panicheaza, dar parca tot sunt dezorientat.Intrebarea este:Xanax-ul calmeaza sau si trateaza aceste stari?El m-a programat la cabinet pe 6 ianuare si mi-a spus ca daca atacurile nu inceteaza, nu se raresc, o sa-mi prescrie un tratament mai sever.:)
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Despre atacurile de panica"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (4)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Medicamentele sunt eficiente atata timp cat urmezi tratamentul prescris. Aceste probleme de anxietate, panica pot fi rezolvate la psiholog în cadrul ședințelor de psihoterapie. Din păcate mulți oameni, blocați de diverse prejudecăți și temeri, evită să meargă la psiholog si astfel isi prelungesc starea de boala.
La incetarea medicatiei, de cele mai multe ori simptomele revin, de aceea este bine sa combini tratamentul medicamentos cu tratamentul psihoterapeutic.
Pentru mai multe informatii citeste acest articol:
//sfatulmedicului.ro/Anxietatea-si-fobiile/traieste-fara-anxietate-panica-fobii-stres-sau-depresie_12176
Succes!
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721. 349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/