Anul trecut am trecut printr-o perioada in care nu mai simteam pofta de viata,imi tremura corpul,aveam insomnii,nu aveam pofta de mancare.am fost la psihiatrie si mi-a prescris niste medicamente pe care le-am luat 6 luni si mi-am revenit.acum simt ca iar a revenit acea perioada in care simt o teama,o neputinta,nu mai am incredere in mine,dar nu mai am insomnii,in rest totul se repeta.ce pot face?sa merg iar la psihiatru sau la psiholog?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Depresie sau anxietate?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (4)
FreeStyle11 (acum 10 ani)
Pai normal ca ti-au aparut din nou starile, pt ca medicamentele alea nu te-au vindecat complet ci le-ai luat degeaba.Dar ia zi de ce te simti tu asa?Nu trebuie sa ai un motiv?Daca sti motivul atunci fa tot posibilul sa te detasezi de el.Incearca sa fi mai relaxata si fericita, pt ca sunt sigur ca sunt multe motive pe care nu le iei in calcul ca si multi altii, cum ar fi faptul ca sunt SANATOSI si ca acest lucrul ii ajuta ENORM DE MULT in rezolvarea tuturor problemelor.Deci dute la psiholog daca nu reusesti singura si el te va ajuta sa te faci bine, bineinteles ca si tu ai de muncit adica trebuie sa ai vointa.Ai INCREDERE IN TINE, asta e un element ESENTIAL pe care multi nu il au si de aceia sunt asa slabi de inger.Iti urez succes!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de FreeStyle11
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de FreeStyle11
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 10 ani)
Bună ziua,
Gabi, îmi pare rău pentru simptomele intense de anxietate cu care te confrunți!
Anxietatea netratată se poate asocia și cu simptome de depresie. Tratamentul psihiatric (anxioliticele, antidepresivele) nu vindecă anxietatea, dar permite ținerea simptomelor sub control, atfel încât persoana să se poată concentra asupra demersului psihoterapeutic.
În ședințele de psihoterapie înveți să îti schimbi stilul gândire disfuncțional, îți dezvolți încrederea în sine, reducerea comportamentelor de evitare prin desensibilizare sistematică, îți optimizezi calitatea somnului prin metode de relaxare, exersezi rezolvarea de probleme, prevenirea recidivei manifestarilor anxioase si cultivarea emoțiilor pozitive.
Sper ca aceste informații îți sunt utie!
Mai multe detalii despre psihoterapie, poți citi accesând link-ul:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/
Gabi, orice întrebări sau nelămuri ai, te ajut cu drag!
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721. 349.765
Site: http://www.psihoutil.ro/
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/