Buna ziua ma numesc Apostol Bogdan am 21 de ani
Totul a inceput intr-o seara in care mam pus in pat sa dorm si nu ma lua somnu si imi batea foarte tare inima atunci am fost la bunica mea si iam spus mi-a dat o pastila da tot nu ma lasase atunci am decis sa sun la ambulanta si cand a venit ambulanta mi-a pus acel aparat la inima ca sa imi faca EKG si atunci in momentele acelea am facut un atac de panica .
De atunci am ramas cu asta odata la 2 zile mergeam la urgenta mise facea rau simteam ca mor ca mise opreste inima si fac infarc prinsesem un tic sa tin mana in permanenta la inima sa vad daca imi bate simteam ca inebunes am fost mi-am facut analize peste analize am avut si un aparat mic care mi-a monitorizat inima 24 de ore si mi-a spus ca nu am nimic de atunci mam mai linistit nu mai fac atacuri de panica da am momente ca ma mai gandesc la fel si fel de chestii si nu ma simt bine nu am chef de nimic simt ca nu mai scap odata de calvarul asta mi-am cumparat carti despre asa ceva le-am citit care eu nu am citit in viata mea o carte :))) am luat si medicamente xanax imi era bine de la ele dar prietena mea nu mai ma lasat sa iau sa nu devin dependent de ele.
Spuneti ce sa mai fac ca nu mai stiu si aici am gasit o modalitate sa imi spun oful ca nimeni nu intelege prin ce trec si spun ca sunt nebun va rog frumos datimi un sfat .
Multumesc
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cum pot scapa de axietate "
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan MPsihoterapeut Gabriel Pîrvan este un medic autorizat SFM (acum 7 ani)
Bogdan, inteleg ca anxietatea iti afecteaza bucuria de a trai si functionalitatea. De asemenea, este greu sa te simti singur, neinteles cu toate aceste probleme. Nu e placut ca la varsta ta sa ajungi asa de des pe la urgente. Ma bucur pentru ca toate investigatiile medicale (EKG, analize) ti-au iesit in regula si foarte bine pentru ca ai scris aici!
Atacul de panica reprezinta o tulburare de anxietate, in care persoana poate trai brusc niste stari de frica foarte intense insotite de palpitatii, senzatie de lipsa de aer, senzatie de ameteala, valuri de caldura sau de frig, senzatie de amorteala, durere in piept, teama de pierdere a controlului, teama de moarte etc.
Atacul de panica poate aparea ca urmare stresului intens si indelungat la care suntem expusi sau la situatiile pe care le exageram noi si le percepem mai stresante decat sunt in realitate. O alta cauza o reprezinta un tip de gandire mai anxioasa (obiceiul de a ne face griji din orice , de a vedea pericole la tot pasul, neincrederea in fortele proprii etc).
In aceste caz, este indicata psihoterapia cognitive-comportamentala, deoarece te invata cum sa nu te mai incarci cu stres in exces, cum sa-ti corectezi stilul de gandire anxiogen, cum sa dobandesti un mai bun autocontrol asupra starilor psihice etc.
Bogdan, pentru alte intrebari, poti sa-mi scrii aici sau pe mail-ul personal. Totodata, acceseaza aceste link-uri despre tratarea anxietatii, panicii si a depresiei:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/anxietate/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/panica/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/depresie/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/
Sper ca aceste articole sa iti fie folositoare, sa intelegi ce ti se intampla si cum se trateaza.
Sanatate si multa speranta!
Psihoterapeut Gabriel Pîrvan
Telefon: 0764.443.184
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/