Buna sara,am fost la un medic psihiatru,si el mia dat aceste medicamente,dar totusi nu inteleg de ce tot asa ma simt?diagnosticul este tulburare cerebrala.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ce pot sa am"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (7)
Psih. Anisia Popa MPsih. Anisia Popa este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Am nevoie de mai multe date.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih. Anisia Popa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih. Anisia Popa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Anxietate.
Inscrie-te aici!
sandy79 (acum 13 ani)
buna seara,acum o luna am fost la un psihiatru si mia dat calmepan,magne b6,si distonocalm.acum o saptamana m-am dus la control i-am spus ca atunci cand am mensrtuatie mi se infunda urechile,ametesc,si ma doare dupa ceafa si am o stare nervoasa si mi-a mai dat paracetamol ofirl wellbutrin.le-am luat si nu ma simt bine delok.as vrea sa fac un tomograf,sau posibil sa am spondiloza cervicala?nu stiu ce sa fac si unde sa ma duc, va rog sa ma sfatuiti si pe mine ce sa fac ?relatii sexuale nu am de 2 luni?va multumesc
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de sandy79
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de sandy79
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Care sunt simptomele cu care v-ati prezentat la psihiatru si pentru care vi s-a recomandat tratamentul?
Tulburarile din perioada ciclului menstrual sunt pasagere. Pot fi ingrijoratoare doar cand se mentin sau se amplifica.
0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
sandy79 (acum 13 ani)
buna seara,la doctor m-am prezentat cu dureri dupa ceafa si de cap ,sunt niste dureri permanente.cateodata simt k inebunesc dar nu stiu ce sa fac.Vreau sa fac un tomograf,sunt speriata sa nu am ceva la cap sau spondiloza.Va rog sa ma indrumati ce sa fac si unde sa ma duc? va multumesc .
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de sandy79
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de sandy79
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psihoterapeut Adina Demian MPsihoterapeut Adina Demian este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Buan ziua Sandy79,
Imi pare rau sa aud ca ai aceste stari care te ingrijoreaza! Cred ca este neplacut pentru tine! Pentru a avea un diagnostica cat mai exact, iti recomand sa faci cateva investigatii medicale suplimenatre, pentru a detecta exact eventuala cauza fizica. Poti merge la medicul de familie, sa-i spui ce simptome ai i sa-l rogi sa-ti faca trimiteri pentru aceste investigatii specifice. Totodata, una dintre investigatii, sa fie si la neurolog.
DAca aceste analize iti ies in limitele normale, inseamna ca nu este vorba despre o cauza fiziologica, ci despre una psihologica, astfel incat este recoamndat sa incepi cateva sedinte de psihoterapie cu un psiholog, deoarece, poate fi vorba despre stari de anxieatte si chair atacuri de panica, pentru mai multe detalii, te invit sa citesti: http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/tulburari-psihice/17-atacul-de-panica, http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/tulburari-psihice/18-anxietatea
DAca nu esti din Bucuresti, prin inetrmediul cabinetului nostru poti beneficia de aceste sedinte online, ptr detalii, citeste articolulhttp://www.psihosolutii.ro/content/index.php/psihoterapie-individuala/7-psihoterapie-online
Sanatate si o zi cat mai frumoasa!