Buna tuturor....am 22 de ani si sufar de aceasta boala de mai bine de 5 ani..am fost la psihoterapeuti,m-am tratat cu o gramada de medicamente...si ink ma tratez..am ajuns in stadiul in care sa fiu interanta in spital...nu s-a schimbat nimik...aam avut o copilarie frumoasa.linistita nu mi s-a intampat nimic ce ar putea sa declanseze aceasta boala..si totusi viata mea a devenit o lupta continuua...si plang mereu...pentru ca nu mai am sperante...nimeni nu ma crede...nimeni nu ma intelge..e dureros..eu sunt o persoana deschisa,solara,sociabila care isi doreste sa faca atatea in viata..dar din pacate aceste stari sunt mai puternice decat mine.....imi vine ft greu sa ies din casa...imi este frica ca aceste atacuri de panica imi revin ..si e exact asa....transpir enorm,simt cum ma trec caldri in tot corpul,inima imi bate ft tare,ma simt slabita fara putere,ametesc si picioarele mi se inmoaie,simt ca fata imi ia foc si gura mi se usuca.....in momentele acelea simt ca toti ochi sunt atintiti spre mine si imi vine sa itru in pamant de rusine...gandul ca trebuie sa particip le vreun eveniment ma inspaimanta in lok sa ma bucure...am emotiii mereu...daca trebuie sa merg al un supermarket si stiu ca va fi aglomerat prefer sa ma lipsesc de chestia ce am nevoie..am obosit..nu mai pot trai asa..ma gandesc deseori sa-mi iau viata dar eu...iubesc viata si vreau sa fiu fericita,,sanatoasa..plang si acum pentru ca sunt trista..vreau sa fiu si eu o persoana normala..atat imi doresc numai..multa sanatate tuturor..
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Atacurile de panica..cosmarul meu de zi cu zi.."
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (76)

Psihoterapeut Florentina Bocai MPsihoterapeut Florentina Bocai este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Draga Geogiana,
Am sa iti spun de la inceput ca in cazul atacurilor de panica e foarte mult de munca mai ales cu propria minte iar un psiholog te poate ghida , te poate sustine in acest proces de descoperire si transformare interioara dar...
,,cum sa faci altfel,, asta vei face tu, e responsabilitatea ta.
Nici un medicament nu poate face minuni ci doar credinta si dorinta ta de a a schimba ceva , de a incepe un nou drum!
Psihologul poate avea un rezultat bun doar cu ajutorul tau.
Apeleaza cu incredere la un psiholog specialist din orasul tau si mergi inainte cu credinta !
Mult succes,
Psiholog FLORENTINA BOCAI
Cabinet Individual de Psihologie
B-dul Iancu de Hunedoara 35 ,
Reper metrou P-ta Victoriei, Dorobanti, sect 1 ,Bucuresti
Tel. programari : 0751.161.079/ 0733.413.089.
E-mail: [email protected]
Psihoterapeut  Florentina BOCAI
www.florentinabocai.ro