Buna ziua, am 32 de ani si trei saptamani ma simt rau, atacuri de panica , greata, si ameteli,toate astea au aparut ca intro seara am renuntat la fumat si ca sa fie si mai complet am primit o veste nu prea buna cum ca sotia mea a facut un avort spontan, eram asa fericiti cand aflasem ca este insarcinata dar totul sa risipit si mam suparat foarte tare cand am aflat.cu cativa ani in urma ca 6-7 ani am avut un accident cu victime dar nu din cauza mea si atunci mam speriat foarte tare iar acum 4 ani tatal meu a suferit 3 infarturi si multumim lui Dumnezeu acum este bine.Tin sa precizez ca am facut analize la sange si totul e ok, ecodopler la inima, ekg toate au iesit normale, ce as putea sa fac sa scap de aceste atacuri de panica si de aceasta ameteala si palpitatii la inima?Ar trebui sa consult un psiholog? Mereu cand fac aceste atacuri in capul meu este doar ca sunt bolnav si ca am sa mor.va rog daca ma puteti ajuta .eu sunt din Galati si poate imi recomandati un psiholog bun in Galati.va multumesc
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Atacuri de panica"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (4)
ony_me22 (acum 9 ani)
Buna
Am trecut si eu prin ce treci tu. Am avut nenumarate atacuri de panica, greata, voma, ametelii am ajuns la urgente de 4 ori si de fiecare data imi ziceaua ca sunt perfect sanatoasa. Am fost la un psihiatru care ma ajutat sa trec peste aceste stari printrun tratament de 1 an cu sangval,cipralex si amprazolam. Acum sunt mult mai bine. Si pt fumat te sfatuiesc sa citesti cartea de Allen Car "in sfarsit nefumator" pe mine ma ajutat foarte mult. toate cele bune si sper sa te faci bine. NU UITA STARILE ASTEA SUNT DOAR IN CAPUL TAU!!! TU ESTI UN OM SANATOS
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de ony_me22
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de ony_me22
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Nyc 82 (acum 9 ani)
Iti multumesc mult de tot si iti doresc multa sanatate
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Nyc 82
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Nyc 82
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psihoterapeut Gabriel Pîrvan MPsihoterapeut Gabriel Pîrvan este un medic autorizat SFM (acum 9 ani)
Buna ziua,
Nyc 82, atacul de panica, fara cauze medicale, nu este in sine periculos dar sperie foarte mult prin amploarea si intensitatea simptomelor pe care le simte in acele momente.
De obicei, apare mai des la cei care se confrunta cu stresuri puternice si sunt firi mai anxioase, adica isi fac griji din orice.
Dupa ce un om anxios are un atac de panica, va avea un motiv in plus de ingrijorare. Ingrijoarea si tema fata de aparitia unui alt atac de panica ii sporesc starea de stres pe care o traieste si, astfel, creste si probabilitatea de aparitie a unui nou atac.
In concluzie, cu cat te temi mai mult de atacul de panica, cu atat e posibil ca acesta sa apara mai des.La psiholog, inveti, printre altele, si cum sa nu te mai temi asa de mult
Daca atacul de panica nu are cauze medicale, asa cum spui ca e in cazul tau, atunci sedintele de psihoterapie ar fi utile pentru tratarea acestuia.
Psihoterapia cognitiv-comportamentala e eficienta in terapia atacului de panica nu numai in sedinte la cabinte ci si in sedinte online, fapt dovedit prin numeroase studii si cercetari stiintifice de specialitate
Daca ai intrebari poti sa-mi scrii, dar si sa accesezi link-urile:
http://www.psihoutil.ro/bine-ati-venit/psihoterapia-online/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/panica/
Toate cele bune!
Psihoterapeut Gabriel Pirvan
E-mail: [email protected]
Telefon: 0764.443.184
Site: www.psihoutil.ro