Am 43 de ani si am anxietate si atacuri de panica de la varsta de 21 de ani am luat si xanax, amitriptilina, asentra. si degeaba sant disperat nu stiu ce sa mai iau am si o tahicardie sinusala sa fie tot de la atacuri de panica va rog daca se poate sa imi da-ti un raspuns cu respect va multumesc
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Atacuri de panica"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (13)

Psih. Ulmeanu Lelia-Camelia MPsih. Ulmeanu Lelia-Camelia este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna ziua,
Din relatarea dvs. inteleg ca sunteti diagnosticat cu aceste tulburari de comportament de catre medic si ca urmati un tratament medicamentos.
Va sugerez si tratamentul psihoterapeutic.Combinand aceste doua tipuri de tratament, cu multa rabdare, in timp, puteti avea mai multe sanse de vindecare,...
Un astfel de tratament va poate dezvolta si va poate oferia la nivel psihic si emotional:
1. mai multa incredere in dvs. si forta interioara
2. puterea de a controla emotiile si sentimentele dvs
3. capacitatea de a vindeca suferintele din trecut si din prezent
4. energie si motivatie pentru atingerea obiectivelor care va fac fericit si implinit
Toate aceste beneficii, pe care vi le poate oferi tratamentul psihoterapeutic va pot ajuta
sa dezvolti o atitudine puternica si echilibrata, fara extreme sau excese.
Cand veti constientiza care va sunt emotiile prietene si care sunt cele distructive, veti putea sa le controlati.
Prin constientizarea emotiilor ascunse veti fi dvs. la conducerea vietii dvs!
Alegerea va apartine!
Cu bine!