Acum doua zile am avut un atac de panica care a debutat cu o HTA 20/12 si un puls de 163.Credeti ca as putea suferi un atac de acord? Mi-am facut 2 elecrocardiograme si o ecocardiografie care au iesit absolut perfecte.Acum sunt in tratament cu Enap 5mg, Xanax 0,5 si Magne B6 , dar pulsul tot este mare... mi s-a prescris si Lokren dar imi este teama sa-l iau deoarece am citit ca intreruperea tratamentului ar putea fi dramatica?Ce as putea lua pentru a-mi normaliza pulsul? Nu am probleme nici renale si nici tiroidiene.Am 43 de ani.
Multumesc
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Atac de panica"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (6)
Iuli (acum 12 ani)
Atata timp cat este un atac de panica, nu este un atac de cord. Atacul de panica este strict pe fond psihic. Este necesar un control medical pentru a stabili daca suferiti de hipertensiune sau nu. Daca da, veti lua tratament. Daca nu, apelati la un psiholog.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Dana (acum 12 ani)
Da. Se poate face atac de cord de la atac de panica. Si eu patit la fel si mi s-a spus de la doctor ca se poate aunge la infarct pentru ca la 150 puls inima intra in fibrilatii...Acum nu stiu ce sa spun, eu aveam cam 120, in conditiile in care nu eram nervoasa, nu eram agitata, nu aveam emotii...Nici nu vreau sa-mi inchipui ce sa intampla cand aveam cate un atac de panica. Ideea e ca mie imi este foarte frica sa nu mor si imi opresc atacul de panica imediat..in sensul ca ma rog sau ma gandesc imediat la altceva care imi face place placere. Important este sa alungi gandurile care pot provoca acest atac de panica si sa nu te expui stimulilor care il pot provoca....
Este intr-adevar foarte grav. Si eu am facut si EKG si Eco de cord si nimeni nu a vazut nimic...Mi s-a spus ca imi fac rau singura, ca totul e in capul meu. La mine e ciudat ca tensiunea este mica, am avut si 8 cu 4, si pulsul mare...Eu iau bloxan (metoprolol) cate o jumatate de pastila dimineata si seara, si parca e mai bine cat de cat. Dar imi simt inima batand foarte tare mai mereu....In fine, treaba e destul de incurcata si e intr-adevar pe fon psihic, dar mi s-a spus de mai multi medici, ca poate imbolnavi si fizic...
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Psih.dr.Gabriela Marin MPsih.dr.Gabriela Marin este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna ziua,
va recomand sa va adrersati unui psihoterapeut care ar putea sa va invete cateva tehnici de relaxare sau o metoda de autohipnoza pentru a reusi sa va linistiti si eventual sa va scada si pulsul. Mult succes!
Psih.dr. Gabriela Marin / Cabinetul Abc Psihosucces
Telefon:0743351579
Email: [email protected]
www.Psihoterapie-Sexologie.ro
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih.dr.Gabriela Marin
1
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih.dr.Gabriela Marin
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Anxietate.
Inscrie-te aici!

Psiholog Jeni Chiriac MPsiholog Jeni Chiriac este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Medicamentele va ajuta sa va echilibrati biochimic, insa adevaratul echilibru pentru a gestiona recidivele pe termen lung este dat de lucrul personal cu sine, realizat cu sprijinul unui psiholog.
--
Toate cele bune!
Jeni Chiriac
0732.84.36.38
Cabinet Individual de Psihologie Jeni Chiriac
jenichiriac.ro coachinglife.ro onlinedrsex.ro
Atentie!  Aceste recomandari au caracter general, pentru recomandari personalizate este necesara o programare in vederea anamnezei clinice si stabilirii etapelor de interventie terapeutica recomandabile pentru dvs.
jenichiriac.ro coachinglife.ro onlinedrsex.ro
Atentie! Aceste recomandari au caracter general, pentru recomandari personalizate este necesara o programare in vederea anamnezei clinice si terapiei sexuale aferente