Buna ziua ,am 23 de ani , si am o problema de vreo 2 luni. am tot felul de ameteli de scurta durata ,simt presiuni in tample si in frunte ,plus ca intru cateodata intr o stare de panica fara sa am nimic am senzatia ca o sa patesc cv si parca imi pierd controlul, ieri ma laut o durere de cap foarte foarte puternica si vreo 10 secunde am simtit ca ma sufoc si desi mi am facut toate analizele am intr una ganduri ,ca am o boala , caut obsesiv pe net simptome si am o stare de stres continuu , imi tin telefonul pe vibratii si nu mai raspund la nimeni , imi este frica ca daca o sa ies pe undeva o sa patesc cv am cateodata ameteli asa de mari ca nu pot sa stau in picioare si nu prea as vrea sa creada lumea ca sunt nebun ce credeti ca asi putea sa am ?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Atac de panica"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (51)
danyelin (acum 13 ani)
Buna.Nu te gandi ca esti nebun, pentru ca nu esti.Asemenea stari ma duc cu gandul la o usoara depresie, poate din cauza unei spasmofilii,S-ar putea sa ai lipsa ce calciu si magneziu.Uneori ai senzatia ca nu-ti ajunge aerul si poate si senzatie de nod in gat?Daca se intampla asta,nu intra in panica,incearca si respira usor,nu ti se intampla nimic si-ti vei reveni in scurt timp.Nu mai cauta pe internet tot felul de p***ai si nu asocia simtomele altora cu ale tale.Nu sunt specialista dar vorbesc din experienta proprie,am avut si eu starile tale.Indicat ar fi sa mergi la un psihiatru,nu ca ai fi nebun dar ei sunt in masura sa-ti dea un tratament pentru problema ta si vei vedea ca in scurt timp vei avea bune rezultate.Spune-i tot ce simti,nu uita sa amintesti despre durerea din zona urechilor si durerile de cap.Ai incredere,nu te speria si du-te la medic.O zi buna!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de danyelin
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de danyelin
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psih.dr.Gabriela Marin MPsih.dr.Gabriela Marin este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Zippy,
Daca vezi ca e mai mult decat o spasmofilie, eu iti recomand sa te adresezi unui psihoterapeut, nu unui psihiatru. Este adevarat ca la prima vedere pare mai scump, dar si cu medicamentele si toate celelalte cheltuieli de la doctor.. tot acolo ajungi. In plus la psihoterapeut ai avantajul ca vei invata cum sa-ti stapanesti singur panica si celelalte simptome, cum sa te relaxezi si capeti controlul asupra starilor tale, fara sa devii dependent de medicamente.
Mult succes!
Psih.dr. Gabriela Marin / Cabinetul Abc Psihosucces
Telefon:0743351579
Email: [email protected]
www.Psihoterapie-Sexologie.ro