Buna seara! Am 31 de ani sunt casatorita si am 3 copii si vreau sa va spun ca in ultimii ani si cu preponderenta in ultimele luni, aparent brusc, am impresia ca ceva anume ma strange de gat si parca nu am aer,mi se intetesc bataile inimii, transpir excesiv, dar o transpiratie de gheata, parca mi se infunda urechile, ametesc si mi-e foarte frica ca o sa lesin, desi nu am lesinat niciodata. Analizele la glanda tiroida au iesit intre limite, deci, ma gandesc ca nu de acolo e problema. Am un serviciu destul de stresant( sunt cadru didactic), si asemenea "chestii" mi se intampla de obicei cand sunt intre colegi si cineva imi atrage atentia asupra vreunui lucru(chiar daca nu e de natura negativa, neaparat), cand trebuie sa vorbesc in publi, la sedintele cu parintii,sau cand urmeaza sa dau un telefon (chiar daca nu e o persoana f importanta), la inspectii sunt din ce in ce mai emotiva si abia imi stapanesc emotiile(imi tremura vocea f vizibil). Intre copii e lumea mea si ma simt in largul meu, iar elevii sunt foarte atasati de mine, dar cand sunt intre adulti cu efort sustinut tin o conversatie, ca sa nu par "de padure", vorba aceea. Chiar daca primesc laude la inspectii, iar parintii sunt foarte multumiti de felul in care ma ocup de elevi, eu nu am incredere in mine. Orice intalnire in cadrul careia sunt nevoita sa iau cuvantul, pt mine e un chin. Singurele "exercitii" care ma ajuta cat de cat in acele momente sunt exercitiile de respiratie (adica trag mult aer in piept si il eliberez treptat). Ce ma sfatuiti dumneavoastra? Sufar cumva de atac de panica? Am uitat sa mentionez ca toate aceste simptome dureaza pana cand trece efectiv "motivul" panicii. Apoi, la fel de brusc, ma linistesc, de parca nu s-a intamplat nimic.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Atac de panica?Sau probleme cu glanda tiroida?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (3)
Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 8 ani)
Buna seara! Pentru a elimina o cauza la nivel fizic, endocrinologic, cel mai bine este sa mergeti la medicul specialist si sa faceti analizele specifice. Sigur ca dupa aceea, cu rezultatul analizelor, va puteti adresa unui psihoterapeut (recomand psihoterapie cognitiv-comportamentala). Succes!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih. Stefania Budacu
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih. Stefania Budacu
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Anxietate.
Inscrie-te aici!
Advertisement
alinutzika1 (acum 8 ani)
Multumesc de raspuns. La endocrinolog am fost si mi-au iesit analizele bune. Mi-a prescris ceva medicamente pe baza de stres: Relaxirem si Magnerot.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de alinutzika1
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de alinutzika1
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 8 ani)
Buna seara,
Alinutzika1, inteleg ca va este foarte greu cu aceste simptome de anxietate. Intr-adevar, profesia dvs. este una solicitanta, cu sedinte, multi oameni in jur, in plus si rolul de acasa va poate solicita. Continuati cu exercitiul de respiratie si cu tratamentul prescris de catre medic. Puteti sa va programati la o vizita si la un medic psihiatru. Astfel, puteti primi un tratament de specialitate (anxiolitice) care sa fie mai eficient.
Un alt exercitiu de respiratie benefic este metoda respiratiei complete. Accesand acest link in bara de cautare, puteti citi mai in detaliu:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/tehnica-respiratiei-complete/
De asemenea, pentru tratarea acestor simptome va recomand si inceperea unui demers psihoterapeutic. Sedintele de psihoterapie cognitiv-comportametale va ajuta, astfel:
- Sa intelegeti cauzele si mecanismele prin care se intretin manfestarile anxioase. De obicei, stilul de gandire, convingerile despre noi insine, convingerile despre lume si viata sunt cele care genereaza tulburarile de anxietate.
- Sa invatati si sa exersati tehnici si metode de autocontrol mental si emotional, care va vor ajuta sa aveti un mai bun control asupra gandirii, antrenand-o sa devina mai obiectiva, precum si stari de relaxare, de detensionare si calm.
- Sa dobanditi mai multa energie, sa deveniti mai performanta si cu incredre mai mare in fortele proprii.
- Sa invatati sa comuncati mai asertiv.
- Sa stiti cum sa preveniti aparitia unor probleme asemanatoare.
Daca participati cu hotarare si perseverenta la sedintele de psihoterapie, puteti fi ajutata sa tratati problemele anxioase.
Despre eficienta psihoterapiei cognitiv-comportamentale puteti citi accesand acest lik:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/
De asemenea, accesand aceste link-uri din site-ul Psihoutil, puteti citi despre tratamentul anxietatii, despre comunicare, timiditate si despre metodele folosite in dezvoltarea personala:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/anxietate/
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/asertivitate/
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/timiditate/
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/
Sper ca aceste articole sa va fie folositoare. Daca doriti mai multe informatii, imi puteti scrie aici sau pe mail-ul personal.
Cu drag,
Psihoterapeut Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/