Buna ziua,m am simtit rau intr o noapte ,si am mers la camera de garda,mi s a spus ca am avut un atac de panica,am dureri suportabile in piept ,ma dor dinti uneori ,trece durerea prin maxilar nu stagneaza,amorteli pe bratul stang si dificultati in respiratie,am fost la Budimex am facut ekg ,cardiograma si inima e perfect sanatoasa ce sa mai fac ?am luat trimitere la endrcrinolog si vreau sa fac un control si la plamani ,analizele de sange sunt bune,sa fie atac de panica?simptomele le resimt mai mereu ,am perioade ce sa fac?azi am avut prima sedinta la phsiholog si recunosc ca am plecat de acolo foarte bine dar acasa iar am avut o stare cu acele simptome,mi e frica de infract miocardic dar stiu ca nu e cazul sunt copil(16) ani si nu fumez nu beau nu sunt obez nu am diabet etc ce sa fie ??
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Atac de panica dau altceva?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 7 ani)
buna seara! ce ai facut in prima sedinta la psiholog? daca ai plecat bine, dar acasa au revenit simptomele, tind sa cred ca e doar atac de panica; totusi, ca sa te linistesti, mai sunt cateva analize pe care le poti face - mergi la un cardiolog bun si cere sa te verifice cu tot ce stie (analize de sange de coagulare, specifice, enzime cardiace, proba de efort etc). daca doresti, ma poti contacta la numarul de telefon afisat.
toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350