Buna,
Ma numesc Adrian. Am 27 de ani. Problema mea a inceput in urma cu 3 ani cand am inceput sa am scaune cu legume nedigerate, de multe ori lichide, cateodata deschse la culoare, urat mirositoare cateodata normale. Apoi au aparut to felul de alte simptome : tiuit in cap (asa il percep), lipsa de aer, plapitatii, extrasistole, tahicardie, dureri musculare, tremor, intepaturi, senzatie de discomfort in piept, insomnii, oboseala continua, amorteli, ameteli, greatan senzatie de lesin. Am facut multe analize, toate au iesit bine cu exceptie unei mici carente de fier. Nu duceam o viata sedentara pe vremea aceea. Mergeam cu bicicleta aproape zilnic, umblam pe munti, alergam din cand in cand. Toate aceste stari m-au adus intr-o stare de depresie si anxietate continua. Acum dupa trei ani de zile inca le mai am. Am piedut multe lucruri in tot acest timp. In copilarie nu am fost bolnav niciodata. Mananc sanatos pot spune : fructe in fiecare zi (banane, mere, pere, portocale), legume in fiecare azi (la micul dejun manc o salata), rar mananc prajit, carne doar de pui si peste , foarte rar de porc (o data sau de doua ori pe luna). De atunci iau calciu, magneziu si multiminerale frecvent. Am repetat analizele acum 2 luni intr-o clinica foarte buna din Brasov. Analizele au iesit perfect. Cardiologul mi-a spus sa nu ma mai vada 15 ani pe acolo. Eu am totusi extrasitole pe care nu le-a prins niciodata ECG-ul. Si am cateodata in repaos pulsul 120. Nu mai pot sa ma relaxez nicicum. Incerc sa fac miscare zilnic (merg pe jos la munca si de la munca aproximativ 12 km zilnic). Fac tot felul de exercitii prin casa. Problema e ca obosesc foarte repede. M-am ingrasat fata de acum 3 ani vreo 12 kg. Ma deprima foarte tare aceste simptome pentru ca nu pot sa mai fac lucrurile pe care le faceam alta data cu usurinta. Transpir foarte tare si ma trec caldurile si ma mai ia cate o senzatie de lesin. De fumat fumez cam 10 tigari pe zi. Nu consum alcool decat foarte rar (o data pe luna). Am avut o perioada cand am avut ceva probleme mai mari in familie si in copilarie nu m-am intles tocamai bine cu tata. Mama a fost o persoana depresiva si a incercat de cateva ori sa se sinucida (nu a fost tocmai placut sa o gasesc jumatate moarta de vreo 3 ori). Dar la momentul respectiv am trecut peste chestiile astea. Este posibil sa am vreo problema medicala pe care medicii nu au observat-o? La analize mi-au spus ca nu e cazul sa fac o coprocultura ca ei cred ca este doar o problema functionala de la stres. Problema cu scaunul inca persisista. As vrea sa gasesc o solutie pentru ca m-am saturat sa treaca viata pe langa mine. Acum am un loc de munca OK. Castig bine (sunt programator) si in mod normal imi place ce fac. Dar cateodata nu mai am chef nici de asta pentru ca imi apare in minte intrebarea "ce rost mai are pentru ca tot rau ma simt". Daca poate cineva sa ma indrume catre altceva ce ar trebui sa incerc. Va multumesc.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Asa zisa distonie neurovegetativa"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (87)

Psiholog Liliana Puchea MPsiholog Liliana Puchea este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Omul in ansamblul lui nu poate fi despartit doar in fizic sau doar in psihic.
Orice problema la nivel fizic de reflecta in psihic si invers
Faptul ca in planul fizic nu exista nici o explicatie medicala care sa justifice aceste simptome ma duce cu gindul ca cel mai probabil aceste suferinte sa exprime ceva ce se intimpla in plan psihologic .Cu alte cuvinte cam ce au spus medicii de genul "problema functionala de la stress" sau o problema psihosomatica
Insa este de vazut care este de fapt aceasta problema care va streseaza iar cel mai indicat ar fi sa consultati un specialist in asemenea problematici adica un psiholog, care va va ajuta sa identificati problema si sa rezolvati cauza putind astfel in final sa va bucurati de viata
Liliana Puchea
Consiliere Psihologica, MS
Tel 0722 207 760
Adresa cabinet : str. Academiei, nr 7-9 , et.1, cam 21-22
www.psihoterapiecabinet.com.ro