Cum se mai poate trata ANXIETATEA ?
De 3 ani fac tratament si nu are nici un efect?
Cum se poate trata aceasta boala daca prin medicamente nu s-a putut?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Anxietate"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (24)
Doina61128108 (acum 13 ani)
In afara de medicul psihiatru nu stiu la cine sa mai apelez vizavi de aceasta boala, (Anxietate),deoarece nu isi fac medicamentele efectul asteptat.............
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Doina61128108
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Doina61128108
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
anonim_167794 M este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Buna seara,
Parerea mea este ca puteti incerca si psihoterapia (de exemplu terapia cognitiv comportamentala) , deci trebuie sa va adresati unui psihoterapeut (psiholog sau medic psihiatru specializat in psihoterapie) . Oricum sfatul meu este sa nu intrerupeti tratamentul medicamentos din proprie initiativa in nici un caz, ci sa discutati inainte cu medicul psihiatru care v-a prescris acele medicamente.
Va doresc multa sanatate!
Notificarile raspunsului dezactivate
Seteaza notificarile pe email
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Anxietate.
Inscrie-te aici!
Doina61128108 (acum 13 ani)
Unde pot sa gasesc un psihoterapeut?
Imi puteti da aceasta informatie? M-ar interesa.
Multumesc foarte mult!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Doina61128108
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Doina61128108
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Florin (acum 13 ani)
din pacate anxietatea NU se trateaza. se poate tine sub oarecare control numai cu tratament individual, tratament care in timp da dependenta. NU apelati la psihoterapie! e pierdere de timp si bani!
am scris mult pe romedic despre asta. cautati pe google: anxietate incurabila, eu am scris cu numele de Florin Radu. pt mail: [email protected].
multa sanatate!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Grasu Doina MPsih. Grasu Doina este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Draga Doina,
Imi pare rau ca te confrunti cu aceasta tulburare psihica care este anxietatea, dar aceasta este tratabila si vindecabila prin psihoterapie, psihoterapia cognitiv-comportamentala fiind una dintre cele mai eficiente psihoterapii in aceasta problema.
In situatia in care nu locuiesti in Bucuresti, prin intermediul cabinetului notru poti beneficia de psihoterapie online care are acelesi efecte si rezultate ca si terapia din cabinet. Pentru a afla mai multe despre psihoterapia online, poti citi urmatorul articol de pe site-ul nostru: http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/psihoterapie-individuala/7-psihoterapie-online . De asemenea, te invit sa citesti pe forumul site-ului nostru experienta pe care au avut-o cei care s-au vindecat de anxietate prin psihoterapie.
Cu cat apelezi mai repede la ajutorul specializat al unui psiholog cu atat mai repede poti depasi aceasta problema si te poti bucura de armonie si echilibru in viata ta.
Cu speranta ca ti-am fost de folos, iti doresc toate cele bune!