Buna ziua. Sunt diagnosticata cu tulb anxioasa generalizata. nu am mai luat de 6 luni tratament si in ultimele 2 saptamani m-am decompensat si am inceput tratamentul din nou. Cand am fost la medicul specialist mi-a zis ca atata timp cat sunt anxioasa nu voi ramane insarcinata (am incercat in ultimele 3 luni). De ce a spus asa? Ce legatura exista?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Anxietate si sarcina"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 9 ani)
Buna ziua! Va recomand sa va adresati unui psihoterapeut specializat in psihoterapie cognitv-comportamentala! In felul acesta veti evita medicamentele, veti evita recaderile, veti asimila un nou mod de gandire si de comportament (nu unul impus de psiholog, doar ca structura dumneavoastra psihoafectiva si cognitiva se va maturiza) si astfel, persoana echilibrata care veti fi, veti da nastere unui copil.
Probabil ca nu doriti nici dvs sa nasteti un prunc pe care sa il "hraniti" timp de cateva luni cu anxiolitice...
Va doresc numai bine!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350