Buna ziua, de aproximativ 2-3 ani de zile cred ca sufar de anxietate si am o fobie sociala, am o parere foarte p***a despre mine desi am multi prieteni care ma sustin si imi e frica sa incerc lucruri noi. Am fost mai de mult la un psiholog si de acolo am fost trimis la altul.Nu am somn si ma framanta noaptea toate aceste lucruri. Nu stiu ce sa fac, ma puteti ajuta cu un sfat? Va multumesc.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Anxietate si fobii"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (24)
elena (acum 14 ani)
Daca tu ai o parere p***a despre tine, altii o vor avea si mai p***a. Schimba-te, nu te mai compara cu altii, asculta-ti prietenii. Daca nu-i asculti, ei vor obosi sa te tot sustina. Cred ca si-au epuizat deja argumentele.Poti merge la Biserica sa te rogi, citeste seara un acatist. Ia niste medicamente dare sa-ti regleze soomnul, ceaiuri relaxante. Sanatate!!!!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement

Psihoterapeut Adina Demian MPsihoterapeut Adina Demian este un medic autorizat SFM (acum 14 ani)
Buna ziua draga Andrei,
Imi pare rau sa aud ca ai o suferinta asa de mare! Cred ca ti-a fost greu in acesti 2-3 ani de cand ai anxietate si fobia sociala!
Iti recomand sa apelezi la un psiholog care practica psihoterapie cognitiv- comportamentala si sa incepi o sesiune de sedinte, ca sa iti tratezi si anxietatea si fobia sociala.
Psihoterapia cognitiv- comportamentala este psihoterapia care are cea mai mare eficienta in tratarea anxietatii si fobiilor, astfel incat daca urmezi demersul terapeutic firesc, vaiat ta se va imbunatati substantial in ceeea ce priveste anxietatea de care suferi si lipsa increderii in tine!
DAca nu esti din Bucuresti, prin intermediul cabinetulyi nostru, poti beneficia de aceste sedinte de psihoterapie, online. Ptr detalii, citeste articolul: http://www.psihosolutii.ro/content/index.php/psihoterapie-individuala/7-psihoterapie-online.
Succes, sa auzim numai de bine!
O saptamana buna si echilibrata iti doresc!