Buna ziua ! Sunt baiat si am 19 ani, iar de ceva timp , cam de 2 luni, ma confrunt cu niste probleme.
Totul a inceput dupa petrecerea de ziua mea cand m-am imbatat cam tare si imi era greu sa vorbesc. Inca eram constient de ce faceam si imi aduc aminte chiar si acum ce am facut.Insa problema a fost urmatoarea , am fost lasat cu o stare de mahmureala de 5 zile, caracterizata in special printr-o stare de detasament de ceea ce ma inconjura si probleme de concentrare, ca un fel de ceata pe creier. Astea s-au ameliorat apoi insa la cateva zile distanta m-a deranjat destul de tare un lucru banal. Mi s-a spus ca seman cu un ucigas, iar apoi am inceput sa imi pun intrebari "cum se poate sa am o privire de nebun" , a fost o stare de stres continuu iar in aceasta perioada au revenit simtomele de "ceata pe creier" si detasament. La o sapt jumatate distanta , trecusem peste asta insa am fost lasat cu o stare de neliniste generala+ceata pe creier , detasament si senzatia ca nu mai sunt eu , uneori aveam impresia ca imprejurimile nu mai sunt cum ar trebuii sa fie. Am inceput sa caut pe internet si am descoperit Psihoza si cel mai rau, Schizofrenia. De atunci am inceput sa imi fac constant griji cu privire la acestea. Apoi, intr-o duminica noapte, cand inchideam ochii, incepand sa adorm capul mi se umplea de ganduri si brusc ma "trezeam", acestea mi-au accentuat gandurile cum ca sunt pe drum spre a innebuni (schizophrenie). Erau niste ganduri stupide , fara logica , irationale. Am decis ca marti sa merg la un psihilog. Am mers si am discutat , iar doamna psihilog mi-a spus ca nu e nimic grav si ca ar trebuii sa pot trece peste. Mi-a dat o trimitere la psihiatru "doar pentru linistea mea". La psihiatru mi s-a spus acelasi lucru iar apoi am inceput sa ma simt mai bine. In perioada asta a venit si un prieten din strainatate, ne-am intalnin am vorbit am petrecut impreuna si totul parea ca merge spre foarte bine. Simptomele nu disparusera complet dar era mult mai bine ca inainte. Prietenul meu nu a putut sa stea mult , a stat vreo 4 zile pt ca urma sa inceapa iar munca. Dupa plecarea sa am inceput sa ma simt din ce in ce mai rau si frica de schizofrenie/psihoza sa se accentueze odata cu simptomele. Simptomele au devenit si mai evidente si am inceput sa am si niste ganduri stupide pe timp de zi , sa imi treaca prin cap ganduri fara logica , irationale, stiam ca aceste ganduri nu au nici o logica , nu credeam in ele nici o secunda dar ma speriau ca naiba. Am fost din nou la psihiatru si mi-a spus ca am dezvoltat o anxietate generalizata pe baza fricii de schizofrenie. Mi-a prescris COAXIL 12,5 MG , una dimineata si una seara , inainte de masa. Tin sa precizez ca am diabet de 2 ani si jumatate, pe pastile. Am uitat sa spun ca memoria de scurta durata a inceput sa cam scartaie. Nu am probleme cu igiena si ies des cu prietenii mai ales in ultima vreme pentru ca ma mai scoate din acest "cosmar". Incepusem sa cred ca am probleme si cu vorbitul insa am fost asigurat si de mama si de prieteni ca nu este cazul. A mai trecut cineva prin asa ceva ? Si daca da cum a evoluat treaba , cum a-ti trecut peste? Este posibil sa fiu pe drumul spre schizopreniei? Multumesc!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Anxietate sau schizofrenie?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psih. Stefania Budacu MPsih. Stefania Budacu este un medic autorizat SFM (acum 6 ani)
Daca nu te potolesti, ai toate sansele!
Iti recomand psihoterapie cognitiv-comportamentala, cu mine sau cu alt specialist. Printre altele: ac***a diabet, nu ai voie sa consumi alcool! Posibil ca in seara aceea sa iti fi crescut foarte mult glicemia, si tot ce ai simtit sa fi fost de acolo. Daca doresti, ma poti contacta la adresa de mail stef.budacu@ adresa_web_filtrata
Toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350