SAlut! in primul rand as vrea sa prezint problema mea . De 3 ani am probleme cu atacurile de panica ,precizez ca acum am 17 ani doar in anumite luni ale anului . Totul a inceput din clasa a 8 -a cand a trebuit sa dau examenul . M-am stresat foarte mult ,iar de atunci am avut niste atacuri de panica asociate cu greata si frica de a iesi in comunitate. Acestea au trecut un timp , apoi au revenit pe parcursul verii urmatoare , cand a fost foarte cald si nu puteam dormi , agitandu-ma . Vara aceasta am patit exact la fel in timpul verii , nu puteam dormi ,iar atacurile de panica au revenit . in urma cu 1 an am inceput sa am niste atacuri de panica asociate cu frica de a adormi , ca sa fiu mai explicit cand atipesc ma sperii si imi revin destul de greu , e ca si cum mi-ar fi frica sa adorm , deoarece "ma voi pierde" ori voi muri . AM urmat un tratament cu pastile naturiste deoarece nu as vrea sa incep de pe acum cu somniferele.CU alimentatia nu am probleme , mananc destul de sanatos , nu fumez ,nu consum alcool.Noaptea incerc sa ma culc cat mai devreme ma pun in pat de la 8 , 9 ,dar adorm foarte greu datorita acelei probleme , frica de a adormi . Uneori incerc sa ma culc la pranz , pentru a putea invata , dar nici atunci nu ma pot linisti si adorm foarte rar ,,cand apuc.Noaptea dorm cate 4 - 5 ore ...mai rar 7 - 8 si am momente cand nu suport nici un zgomot....chiar daca acestea nu sunt prezente , uneori nu ma pot linisti....M-am saturat de aceasta problema care imi tot distruge zilele de care vreau sa ma bucur.... Va rog daca este cineva care ma poate ajuta sau care a patit la fel ca mine sa imi spuna ce as putea face .......Va multumesc mult!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Anxietate,panica"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (7)
Ionescu (acum 13 ani)
In ce oras locuiesti ? Ai putea merge la un medic homeopat. Homeopatia cunoaste remedii vindecatoare pt. starile descrise. Remediile naturiste nu au puterea necesara ca sa vindece asa ceva.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
Kru-a (acum 13 ani)
In Bacau .Costa mult?cate sedinte sunt necesare? Astept si alte raspunsuri .Multumesc mult!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Kru-a
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Kru-a
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
danyelin (acum 13 ani)
Buna.Nu este cazul sa dezbat eu cauzele atacului de panica insa pot sa-ti dau anumite sugestii.Incearca si elimina frica.Incearca sa nu te mai gandesti la ce ti s-ar putea intampla,incearca si elimina orice gand negativ.Subconstientul asimileaza orice traire si daca o si alimentezi mai rau iti faci.Ideea de-a te interoriza in propria-ti carapace,cu propriile-ti ganduri nu va face decat sa cresca frica.Parerea mea e c-ar trebui sa-ti faci niste analize,sa vezi cum stai cu calciul si magneziul.Poate ar fi indicat si ceva vitamine.Ar trebui sa discuti cu medicul de familie referitor la acest demers si n-ar fi rau sa ceri sfatul unui psihiatru.S-ar putea sa-ti dea o medicamentatie usoara insa trebuie in primul rand sa discuti cu el.Sa stii ca atacul de panica nu se trateaza prin remedii naturiste.Toate bune!..
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de danyelin
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de danyelin
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih.dr.Gabriela Marin MPsih.dr.Gabriela Marin este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Nu stiu care e efectul homeopatiei asupra atacului de panica dar stiu ca psihoterapia are efecte remarcabile in vindecarea atacurilor de panica si a tulburarilor anxioase in general. Sunt sigura ca vei gasi in Bacau un psihoterapeut cu experienta care te-ar putea ajuta. Este important sa fie psihoterapeut, nu numai psiholog.
Inteleg ca problema este destul de serioasa, nu mai sta pe ganduri. Daca ai probleme cu banii, spune-i psihoterapeutului despre asta, veti gasi o solutie ;)
Mult succes !
Psih.dr. Gabriela Marin / Cabinetul Abc Psihosucces
Telefon:0743351579
Email: [email protected]
www.Psihoterapie-Sexologie.ro