Buna ziua!Sunt baiat si am 20 de ani si din tot ce am citit parearea mea este ca am o anxietatea putin peste normal!! Simptomele care le gasesc la mn sunt urmatoarele:
Emotii
- dispozitie dramatica
- greutate emotionala
- iti vine sa plangi fara motiv
Temeri
- iti este teama de ce crede lumea despre tine
- teama constanta de a fi coplesit de …
- frica de a gresi sau de a pica de fraier in fata celorlalti
- frica de a nu face fata la …, de a fi coplesit de situatie
- frica de a urina lanaga altii oameni
- obsesii despre ce simti sau de a fi mai bine
- deseori ai impresia ca porti o lume pe spate
- suparare; blocaj al intelegerii
- ca si cum ti-ar veni sa plangi fara motiv
- anxietate, frica, ingrijorare
- ca te vei face de rusine
Ca sa explic mai bine cateodata emotiile imi sunt foarte puternice si cateodata de neinteles nici de mine,cateodata sunt normale,din simptomele de mai sus cateodata unele sunt foarte accentuate cateodata nu sau unele au fost niste temerii care le am foarte foarte puitn sau deloc! Ce ma afecteaza cel mai mult e frica de a ramane fara prietenii,de exemplu daca cnv imi zice ca ma suna mai tarziu ma tot gandesc oare de ce nu ma mai suna si am si o statie de frica asa de neliniste,fara stare!,am si o prietena si cand o simt mai distanta sau ca nu imi raspunde cu o anumita intensitate cum facea inainte,frica de a nu mai fi iubit,de a fi crezut un oarecare,sau sa nu mai isnemn pt ea ce insemnam odata,cand simt o anumita schimbare fata de mn incep sa ma ingrijorez,emotiile sami creasca,sa ma simt din nou foarte nelinistit si fara stare!Incerc sa ma controlez si reusesc cateodata,dar vreau sa scap de sentimentul de teama si neliniste care uneori sunt foarte accentuate!
Va rog frumos sa ma sfatuiti ce as putea face,ce medicamente as putea lua sau orice este nevoie sa scap de toate astea!!
Multumesc anticipat!!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Anxietate! Grava sau putin grava?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (5)

Psih. Iuliana Pasarin MPsih. Iuliana Pasarin este un medic autorizat SFM (acum 11 ani)
Buna ziua,
Din ceea ce descrieti in randurile de mai sus cred ca este vorba de anxietate generalizata, dar observ si cateva caracteristici specifice fobiei sociale.
Este important de mentionat perioada in care au aparut aceste stari, daca s-au accentuat in timp sau au ramas la aceeasi intensitate.
Probabil ca exista si tratament medicamentos pentru ameliorarea acestor stari, insa daca doriti o rezolvare a acestor probleme pe termen lung si identificarea factorilor declansatori precum si a celor care intretin aceasta stare, sugestia mea este sa apelati la un psiholog pentru evaluarea corecta a acestor stari si eventual, daca doriti, inceperea unei psihoterapii care sa va ajute sa gestionati si ameliorati aceste stari.
Toate cele bune!
Iulia Pasarin
psiholog clinician, psihoterapeut
[email protected]
http://psihologi.wordpress.com
Iulia Pasarin
psiholog clinician, psihoterapeut integrativ
0728.967.011
[email protected]
http://iuliapasarin.ro/