Buna ziua!
Nu stiu daca am ales categoria corecta pt problema mea...
Am 24 ani si sunt f emotiva,mai ales cand sunt in public...Pe 15 dec am o prezentare f importanta si deja simt un gol in stomac cand ma gandesc ca va trbui sa vb in fata a 100 de oameni,la microfon si sa ii conving de ceea ce spun...stiu ca e normal sa ai emotii,dar pe mine emotiile ma fac de ras...am mai avut o prezentare acum jum de an si mi s-a pus un nod in gat incat nu mai aveam voce,nu puteam sa rostesc cuvintele..ca sa nu mai zic ca, atunci cand reuseam sa zic ceva,vocea mea era ca si cum plangeam in timp ce vorbesc...imi e f greu...ma gandeam sa beau ceva alcool inainte ca sa fiu mai destinsa(stiu ca asta nu e rezolvarea,dar imi este cel mai la indemana)...am incercat si varianta de a-mi tine discursul in oglida...acasa totul e ok,dar in public e un esec total...
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "AM EMOTII IN PUBLIC! HELP!"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (15)
o mama (acum 13 ani)
Te inteleg foarte bine.L fel mi se intampla si mie desi am 45 de ani.Trebuie sa ai mai multa incredere in tine, sa stii ''''sa-ti vinzi marfa'''', cum se spune. Pe fetele mele le-am invatat sa fie mai curajoase decat sunt eu. Le-am spus mereu: Sunteti frumoase, destepte si nu are de ce sa va fie rusine. La fel poti gandi si tu. Cei in fata carora prezinti, nu sunt mai deosebiti decat tine, sunt tot oameni. Deci CAPUL SUS, ESTI DESTEAPTA, FRUMOASA SI VEI REUSI.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
1
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Advertisement
o mama (acum 13 ani)
Iata ce am gasit despre remediul homeopat recomandat de dl Ionescu. Pt ca stiu ca remediile homeopate sunt benefice, o sa-l incerc si eu. Lucrand in invatamant ma confrunt cu emotii in diverse situatii.
Argentum nitricum - Nitrat de argint
- anxietate - Remediul poate fi de folos in starile de anxietate dinaintea unui eveniment important - examen, interviu sau aparitie in public. Alte simptome pot si ameteala si diareea. Persoanele afectate de anxietate pot fi entuziaste si usor sugestionabile, cu otendinta spre anumite ganduri si impulsuri. Adesea poftesc dulciuri si sare (alimente ce le agraveaza de obicei starea).
- conjunctivita - Umflaturi cu secretii galbui sau asemanatoare cu puroiul si roseata si inflamarea albului ochilor si al colturilor interioare ale ochilor. Pacientul poate avea ochii obositi si durerosi; situatia se agraveaza la lumina si caldura si se amelioreaza la vreme racoroasa, comprese reci si aer proaspat. Persoanele care au nevoie de acest remediu poftesc sarat, dar si dulce.
- diaree - Argentum nitricum este destinat persoanelor care au diaree inainte de un eveniment stresant (precum un discurs, o aparitie in public, un examen sau o petrecere). De obicei apare balonarea si flatulenta, durerea in vintre, iar diareea poate avea culoare verzuie. Diareea imediat dupa consumul de alimente sau bautura, sau zahar in exces, raspunde foarte bine la Argentum nitricum.
- disfunctii erectile - Pentru barbatii care nu reusesc sa aiba o erectie atunci cand vor sa aiba contact sexual, mai ales daca problema este agravata de gandul la esec. Persoanele care au nevoie de Argentum nitricum sunt plini de imaginatie, nervosi si poftesc atat dulce cat si sarat.
- ochi-rani si surmenaj - Durere cauzata de folosire indelungata sau de munca migaloasa si ameliorata prin inchiderea ochilor sau prin presiune pe ochi. Muschii din jurul ochilor sunt slabiti si persoana afectata nu isi poate tine ochii stabili si concentrati pe un anumit obiect. Albul sau colturile ochilor sunt inflamate. O camera prea incalzita poate agrava lucrurile.
- hipertensiune arteriala - Tensiune crescuta, insotita de anxietate si nervozitate. "Tracul de scena" sau anticiparea unui eveniment stresant poate cauza ameteala, durere de cap, diaree si un puls crescut. Persoanele care au nevoie de acest remediu sunt de obicei caldurosi, energici, plini de imaginatie, impulsivi, claustrofobici si poftesc dulce sau sarat.
- sindromul colonului iritabil - Dereglari digestive insotite de nervozitate si anxietate. Balonarea, flatulenta, greata si diareea verzuie pot fi intense si pot aparea brusc. Diareea poate aparea imediat dupa consumul de apa. Consumul in exces de dulciuri sau mancare sarata poate cauza probleme. Persoana care are nevoie de acest remediu tinde sa fie extrovertita, impulsiva si claustrofobica, putand avea probleme cu glicemia.
- rau de miscare - Indicatiile pentru Argentum nitricum includ ameteala, stare de lesin, greata si probleme de echilibru. Persoana afectata poate fi claustroboba sau extrem de anxioasa. Abuzul de dulciuri sau mancare sarata poate agrava situatia.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Ionescu (acum 13 ani)
Insa remediul nu se ia cand frica anticipatorie si emotiile pt. un anumit eveniment nu sunt prezente.
Remediul nu actioneaza preventiv ci poate anula numai ceva prezent. Altfel remediul poate induce anumite simptome caci nu gaseste in organsim nimic care sa anihileze. Homeopatia nu este benfica decat atunci cand se remediul care se potriveste simptomelor prezente. La oamenii foarte timizi si fricosi din fire in loc de Argentum se potriveste mai degraba Gelsemium, un remedi care prezinta simptome similare cu Argentul la frica anticipatorie. In caz de dubiu consultati un medic homeopat.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Gabriela1234 (acum 13 ani)
Va multumesc foarte mult pentru sfaturile oferite! (nu ma asteptam sa imi raspunda cineva asa repede) :)
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Gabriela1234
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Gabriela1234
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Alex (acum 13 ani)
Interesant cum un remediu foloseste la toate afectiunile. WOW!! O fi vreun nou panaceu universal?! Extraordinar ce descopar aici...cine ar fi crezut?! Moama cati oameni naivi si creduli pe lumea asta. Cred si eu ca va fraiereste oricine si va ia banii. Sa vezi ce bine o sa iti faca argintul. Un PLACEBO extraordinar! Succes!
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
seba (acum 13 ani)
va felicit domnul alex ,pentru comentariu , se pare ca toti consumatorii sau dat pe argintul viu care intra in tine si te face bine na ca si rimeaza , ce lume bolnava - de doctori specialisti nu au mai auzit numai de leacuri babesti
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Psih.dr.Gabriela Marin MPsih.dr.Gabriela Marin este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Da, problema pe care o descrii se numeste anxietate de performanta, si este aceasta teama de a te manifesta in public.
Pentru o rezolvare a problemei te poti adresa si unui psihoterapeut cu experienta din zona in care locuiesti.
Mult succes !
Psih.dr. Gabriela Marin / Cabinetul Abc Psihosucces
Telefon:0743351579
Email: [email protected]
www.Psihoterapie-Sexologie.ro
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih.dr.Gabriela Marin
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih.dr.Gabriela Marin
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Anxietate.
Inscrie-te aici!

Psih. Nicolae Nedea MPsih. Nicolae Nedea este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Buna seara,
iti inteleg ingrijorarea, in mod normal cand vorbesc in public oamenii au un anumit trac, mai ales daca sunt la inceputul carierei sau daca sunt in fata unor colegi si profesori importanti pentru ei. Acest trac il au si actorii si ar fi indicat sa vezi cum procedeaza ei, sa repeti eventual in fata catorva colegi mai apropiati si sa le ceri parerea si chiar sa te inregistrezi video, apoi sa urmaresti caseta.
Daca anxietatea se mentine si eventual la tine este de mult timp si ai incercat unele lucruri deja, iti sugerez sa apelezi la ajutorul unui terapeut care sa sa te ghideze in rezolvarea acestei probleme.
Cabinet psihoterapie Nicolae Nedea-Bucuresti
-Raspund la intrebari pe: www.psihologpsihoterapeut.ro
-Articolele mele: http://spiritcenter.ro/author/psih-nedea-nicolae/
0743541374 / 0720319838