Buna ziua ! Sunt Nela din Bc 26 ani,sunt trista plang din nimic si cateodata fara motiv ,nu ma mai incanta nimic,eram o fire vesela si radeam mereu , acum zambesc fortat sa nu mi supar prietenul sa plece linistit la munca ,am fost refuzata la un interviu nu stiu daca are vro legatura dupa am plans si incercam sa mi d au seama cu ce am gresit,m am bulversat si mai mult citind atatea articole despre anxietate,depresie,atacuri de panica, ma regasesc in toate acum de ex am un nod in gat ca nu stiu ce trebuie sa scriu despre ce simt,nu stiu ce mi a provocat starea asta, mentionez ca nu am servici,nu cariera,nu casnicie,nu copii,ma intretine prietenul,am frica sa conduc masini ,si cateodata diferite frici sa vb in public sa nu spun ceva ce m ar face penibila,mi e frica ca nu ne descurcam financiar, ,locuim cu chirie,am putini prieteni ,familia imprastiata peste tot.
Mi a recomandat farmacistul niste capsule extract de sunatoare din plante ,le i au de 5 zile ,sunt antidepresive imbunatatiri prea mari inca nu sunt .Nu mi as permite sa merg la psiholog financiar vorbind.Ce mi recomandati ?Multumesc si scuze ca am scris atat de mult..
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ajutor!!"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (9)

Psih.dr.Gabriela Marin MPsih.dr.Gabriela Marin este un medic autorizat SFM (acum 13 ani)
Iti recomand sa iei in continuare sunatoare. Ia-le de 4 ori pe zi. Pana termini capsulele iti recomand sa le tii in gura - sau daca e posibil sa le desfaci si sa tii doar praful sub limba.
Mai eficient si mai ieftin este sa iei pliculete de sunatoare - pt ceai- si sa tii sunatoarea maruntita sub limba. Efectul ei va fi mult mai mare. Ia-o de 4 ori pe zi si tine-o sub limba 10 min.
De cat timp ai aceasta stare?
Este foarte probabil ca starea sa ti se fi declansat in urma interviului. Probabil ca te-ai stresat mult. Un interviu nu este un capat de tara. Poate ca jobul ala nu era ceea ce aveai tu nevoie. Sunt multe anunturi prin ziare, pe net, etc. Ai incredere ca o sa reusesti. Decat sa fii trista, foloseste mai bine timpul asta care-l ai sa inveti mai bine o limba straina, sa inveti un program la calculator.
Ai auzit de Susan Boyle? Cine ar fi crezut ca intr-un an de criza cand banci mari au dat faliment, o femeie batrana, grasa si destul de urata o sa ajunga o cantareata celebra si o sa castige sute de milioane de dolari? ( cauta pe net pe youtube.com povestea ei)
Esti o femeie care poate face fata acestei situatii, mobilizeaza-te! Spune-ti mereu si mereu in minte: O sa fie bine, O sa trec si prin asta, O sa reusesc. Repeta-ti-o de sute de ori pe zi.
Si de la toamna poti sa ma contactezi pt o vizita la cabinet.
O sa fie f bine! Ai incredere!
Psih.dr. Gabriela Marin / Cabinetul Abc Psihosucces
Telefon:0743351579
Email: [email protected]
www.Psihoterapie-Sexologie.ro