Bube soare

Intrebare postata de alex1988 cu 9 ani in urma - 7 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Alergii Infectii fungice

Buna ziua, de 4 sau 5 ani tot imi apar niste bube de la soare. Am fost la dermatolog, la alergologie dar fara rezultat. Mi sa dat pastile ( telfast, aerius, ) Anul acesta am fost la doctorul de familie si mia dat Fluconazol si lomexin crema. Cautand pe internet am gasit ciuperca care o am si anume TINEA CORPORIS. Spunetmi va rog ce tratament sa tin sa scap de aceasta ciuperca. Va mulumesc

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (7)

silvia (cu 9 ani in urma)

Tinea Cruris Tratamentul

Ca şi în cazul tratamentului pentru alte infecţii fungice ale pielii, tratament pentru Tinea Cruris implică de obicei, aparat de actualitate medicamente antifungice. O astfel de medicamente ca Clotrimazol, Miconazole sau Tolnaftate creme sunt cele mai comune în tratamentul infecţiei cu acest lucru, dar mai noi agenţi sunt de asemenea disponibile, cum ar fi Butenafine. Aceste medicamente au un puternic inhibarea de acţiune cu privire la procesul prin care o substanţă numită ergosterol este produs; această substanţă este una din componentele de bază ale celulelor membrană de fungi care produc Tinea Cruris, şi în absenţa sa de ciuperci nu mai sunt în măsură să îşi menţină membrana celulelor intacte, astfel, a dus la moartea a fungilor.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
alex1988 (cu 9 ani in urma)

Eu as vrea sa nu mai reapara, nu doar sa dispara pe moment, pentru ca la urmatoarea expunere la soare vor reaparea. la inceput doctorul era increzator ca vor disparea, intradear in 3 zile au disparut, dar am stat cam o ora la soare si au reaparut in 2 zile dupa acea expunere la soare.(am luat fluconazol si lomexin crema) acum dupa reaparitie a spus sa continui doar cu crema. Vad ca dumneavoastra spuneti de Tinea Cruris, este acelasi lucru cu tinea corporis?

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Csara (cu 9 ani in urma)

Bubele de care vorbesti nu sunt provocate de soare, daca diagnosticul este corect. Eu sper ca te vei duce la un medic dermatolog, medicul de familie posibil sa nu-ti fi oferit tratamentul complet. Daca boala s-a cronicizat, ai nevoie de tratament local dar si medicamentos.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
alex1988 (cu 9 ani in urma)

este la fel ca acea din poza.http://whs.wsd.wednet.edu/Faculty/Blair/sportsmed/IMG_6143.JPG. Daca ma expun la soare pe perioada sp***ata ex 1 ora imi apare dupa 2 sau 3 zile de la expunere. Daca stau mai mult si ma inrosesc apar mai tarziu dupa ce trece roseata iar 2 3 zile si apar( ex daca 7 zile dureaza roseata, ele apar in 10 zile) La inceput sunt mici, dar se maresc si se unesc, cu cat stau la soare cand le am cu atat cresc mai mari,

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
alex1988 (cu 9 ani in urma)

Am atasat analizele mele .Astept raspunsul unu doctor. Va multumesc

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
alex1988 (cu 9 ani in urma)

Domnule doctor as dori sa imi trimiteti o adresa de mail pentru a va trimite poze cu bubele care le am.Nu stiu cum sa atasez poze pe site. Am gasit ceva ce seamana cu bubele pe care le am si anume " Polymorphous Light Eruption" . Va multumesc

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
costy (cu 5 ani in urma)

salut, si eu am aceste pete numkte tinea corporis, am fost la 3 centre medicale , acelasi diagnostic, cam acelasi crème si solutii ...si nu trecccc :((((, cine ma poate ajuta cu sfaturi la adresa costi_bmv@yahoo.com

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.