Sp***ageri maronii

Intrebare postata de nicoleta.d93 cu 5 ani in urma - 0 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Afectiuni uterine

Buna ziua! De 14 zile iau anticonceptionale Yaz (din prima zi a menstruatiei) si dupa terminarea menstruatiei mi-au aparut niste sp***ageri maronii ce persista de 7 zile. Mentionez ca Yaz mi-a fost prescris de medic acum 2 ani, timp in care le-am luat 5 luni si am inceput sa le reiau in prezent de 14 zile. Nu am avut aceste sp***ageri in acele 5 luni. Am avut un contact sexual neprotejat inainte cu 3 zile de menstruatie, adica inainte cu 3 zile a utilizarii anticonceptionalelor, iar apoi menstruatia a aparut mai devreme cu aproxmiativ o saptamana. Partenerul este clinic sanatos si testul de sarcina a iesit negativ. Sunt tare ingrijorata. Ce as putea sa fac sa opresc aceste sp***ageri? Sper sa primesc un raspuns cat mai repede posibil.

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Aceasta intrebare nu are raspunsuri!

Participa la comunitate si fii prima persoana care raspunde la intrebare!

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.