Hemoragia uterina disfunctionala

Intrebare postata de comentarii utilizatori cu 10 ani in urma - 21 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Afectiuni uterine Hemoragii uterine

Am prieten de 2 ani si mereu folosim prezervativul. Am luat tratament cu fier din cauza anemiei si ciclul meu era regulat,iar dupa incetarea lui mi-a intarziat 3 sapt. Ne-am speriat si am facut un test si a iesit negativ. Acum 2 sapt trebuia sa imi vina si inca nu mi-a venit. Am fost racita si am luat antibiotic "Axycef"... inca mai tusesc groaznic, poate ca e o cauza ... sunt disperata ... si nu vreau sa afle parintii daca ma duc la ginecolog, pentru ca ar afla ca mi-am inceput viata sexuala si cnsider ca asta ma priveste numai pe mine, dat find ca am 18 ani, iar doctorita de familie sigur ar spune si parintilor de asta. Nu stiu ce sa fac, dar nu avem (eu si prietenul) nici bani pentru o consultatie ginecologica sau medicamente ... mi-e groaza numai sa ma gandesc cat ar costa! O fi vreo problema cu mine? Oare pot face copii ? Oare asta imi va afecta viata si posibilitatea de a ma reproduce?

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (21)

stefania duda (cu 7 ani in urma)

am fost diagnosticata cu hiperplazie glandulara simpla an endometru si polip glandular purulentam fost chirotata an 2011 an februarie si nu am mai avut nici o problema an schimb ma durut foarte tare oasele si ma-m tratat cu celebrex milgama si calciu activ si am luat oxacilina 5 zile si dupa o luna de tratament a aparut iar hemoragia mentionez ca tratamentul la-m anceput pe 1 decembrie 2011 nu stiu ce sa fac acum am o hemoragie cu cheaguri care a anceput pe 12 ianuarie 2012 am 55 de ani as vrea un raspuns

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Pag 2 din 2

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.