OCHI INSANGERAT

Intrebare postata de SILVIA2427977 cu 9 ani in urma - 14 raspunsuri
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Afectiuni oculare Absenta cristalinului Corioretinita

Adesea mi se sparg ceva vase sanguine in ochi. Uneori am o durere brusca in ochi si indata "albul" ochiului se "umple" cu sange. Nu pot sa-mi dau seama ce anume genereaza acest accident ; in cateva zile (3-7) se ...........limpezeste ochiul. Poate cineva sa-mi dea o explicatie si un sfat? Nu pot merge la medic deoarece nu am asigurare si costa f mult. Multumesc.

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (14)

Iuli (cu 9 ani in urma)

Nu este nimic grav, nu trebuie sa va ingrijorati. Nu ar fi rau totusi sa investigati putin situatia, adica sa luati o tensiune arteriala si oculara. Imi pare rau ca nu aveti asigurare, este o mare greseala. In acest caz nu este ceva grav, dar daca Doamne fereste...

Sanatate va doresc!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
SILVIA2427977 (cu 9 ani in urma)

Tensiunea arteriala e buna, dar t.oculara cum se ia? doar la oftalmolog, nu?Multumesc de inp***aajare..........

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Iuli (cu 9 ani in urma)

Da, la oftalmolog.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Adrienne (cu 9 ani in urma)

O persoana care are frecvent asemenea hemoragii,fara sa fi suferit un traumatism ocular, trebuie sa-si controleze tensiunea arteriala si sa consulte un medic pentru ca, aceste sangerari pot fi semnul unei hipertensiuni arteriale inca nediagnosticata. Cand este vorba despre o afectiune oculara, numai medicul specialist isi poate spune parerea.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
SILVIA2427977 (cu 9 ani in urma)

Dar traumatism ocular ce este? Port ochelari pt citit .

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
ana1lia (cu 9 ani in urma)

M-A INDUIOSAT F.TARE CAND AM CITIT CEEA CE AI SCRIS.SINCER IMI PARE TARE RAU SI CHIAR MI-AS DORI SA TE AJUT.SUNT TARE MILOASA SI AS VREA CUMVA SA TE AJUT MACAR CU UN SFAT VORBA TA.......MA VOI GANDI LA O SOLUTIE SI CAND MAI POT AM SA INTRU ...SA-TI SPUN CE SOLUTIE AM GASIT.IMI PARE RAU SINCER.DAR CATI ANI AI ?DAK VREI SI TE AJUTA CU CEVA SAMI DAI IDUL TAU DE MESS SI MAI INTAI AS PUTEA SA VB CU TINE MACAR SATI RIDIC MORALUL....

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
SILVIA2427977 (cu 9 ani in urma)

Multumesc mult pt grija ce mi-o arati........Am 55 de ani, dar nu stau acasa ci pe coasta de vest a Americii, deci nu pot sa ma plang, doar atat ca aici pt ca sa-mi fac un consult cheltuiesc o groaza (neac***a asigurare).
Sunt nedumerita de ce mi se intampla si nu stiu cum sa gasesc o explicatie...........si un leac.
Ma gandeam ca poate-o mai fi cineva cu astfel de probleme..........

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Carpe Diem (cu 9 ani in urma)

Adrienne are dreptate, trebuie sa faci cumva sa ajungi repede la un medic. Eu am o cunostinta care avea aceleasi simtome pe care le descrii, avea confirp***a hipertensiunea arteriala, acum a orbit, i s-a spart o vena undeva in fundul ochiului, nu cunosc exact termenii medicali si toate detaliile, insa fa cumva sa ajungi repede la un medic. Din ceva tot traiesti si un consult nu e chiar atat de scump, iar in ziua de azi medicamente gratuite sau compensate sunt prea putine chiar daca ai avea asigurare de sanatate, sanatatea ar trebui sa-ti fie pe primul plan.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
SILVIA2427977 (cu 9 ani in urma)

Da , e logic ce zici . Si probabil voi gasi o cale sa merg la consult. Dar nu am presiune arteriala, adica e in parametri normalului.............si totusi cine stie, cand sunt prea stresata si incerc sa-mi reprim eventualele "izbucniri" am astfel de accidente cu ochiul .....si mereu acelasi ochi..........

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Carpe Diem (cu 9 ani in urma)

Da pe google hipertensiune oculara, vei afla mai multe, pana ajungi la un oftalmolog.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
dia (cu 9 ani in urma)

daca ti se sparg vase de sange asta poate fi si din cauza privitului indelungat in fata calculatorului sau a PC. uiti sa clipesti si apare senzatia de ochi uscat sau parca ai avea nisip in ochii. in orice caz daca ai unul din aceste simptome e recomandat sa folosesti lacrimi artificiale, pe care le poti prop***aa din farmacie, nu fac rau si sunt recomandate pentru toate persoanele care stau mult la PC sau TV.

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
Iuli (cu 9 ani in urma)

Nu se sparge nici un vas din cauza sindromului de ochi uscat! Nu se face sindrom de ochi uscat de la calculator sau TV! Si NU se pun lacrimi artificiale in ochi daca nu sunt recomandate de medic pentru ca abia atunci va aparea sindromul de ochi uscat, ochiul facand dependenta de aceste picaturi! Nu mai sfatuiti oamenii aiurea daca nu va pricepeti pentru ca puteti face mai mult rau decat bine!

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
vali (cu 7 ani in urma)

mamei mele i se sparge vasele de sange la ochi ?are miastenia gravis ce poate sa aiba

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz
SUPERLOVINA (cu 7 ani in urma)

Bună seara, sunt Superlovina şi am o întrebare. Soţul meu în vârstă de 33 ani are aspectul de ochi însângerat, dar nu mereu, însă azi mi-a spus că a şi ameţit. Precizez că merge foarte des cu maşina şi a avut o perioadă lungă de timp când a avut 2 job-uri şi era extrem de obosit. Nici în prezent nu este mai odihnit, însă acest simtom la ochi persistă. Mai precizez că în ultimii 2 ani a slăbit voluntar de la 138 kg la 85 kg, face sport foarte mult şi are o dietă echilibrată. Când era supraponderal avea probleme cu tensiunea şi i s-a recomandat să slăbească. Nu ştiu ce se întâmplă cu ochii lui şi unde ar trebui să mă adresez . Vă rog, dacă mă poate ajuta cineva cu un răspuns , mulţumesc anticipat

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.