Conjuctivita bacteriana

Intrebare postata de roxana. cu 7 ani in urma - 2 raspunsuri MExista raspuns de la medic
Grupurile de discutie din care face parte intrebarea: Afectiuni oculare

Buna ziua!am si eu o intrebare.am facut tratament cu antibiotic-teicoplanina am terminat luni dar inca ma ard ochii am o mare intoleranta la lumina ma ard mereu ce pot sa mai fac?VA MULTUMESC MULT

×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez intrebarea pentru:

Spam
Categorie gresita
Abuz

Raspunsuri (2)

Tratamentul corect al conjunctivitei depinde în primul rând de etiologia acesteia.
Astfel trebuie stabilit iniţial ce fel de conjunctivită aveţi deoarece pe lângă conjunctivita bacteriană care se tratează in mod obişnuit cu antibiotice sub formă de picături oculare sau unguente mai există:
1. Conjunctivita alergică care se tratează de obicei cu medicaţie specifică antialergică (fiind foarte importantă identificarea alergenului care produce conjunctivita)
2. Conjunctivita determinată de iritanţi (substanţe provenite din mediul înconjurator sau determinate de substanţe acide sau alcaline care pot cauza iritaţia fizică sau chimică a mucoasei conjunctivale) pentru care este foarte importantă îndepartarea cât mai rapidă a iritantului, prin spălare locală cu apă.
3. Conjunctivita virală care are o evolutie autolimitantă şi se vindecă fără aplicarea unui tratament etiologic

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Esti medic si vrei sa te promovezi?

Raspunde intrebarilor din grupul Afectiuni oculare.

Inscrie-te aici!
roxana. (cu 7 ani in urma)

Va multumesc ca mi-ati raspuns asa de repede!Am uitat sa specific ce fel de conjuctivita am.ACUM 3 LUNI mi-a iesit in urma antibiogramei stafilococ aureu am urmat tratamente cu picaturi in ochi dar ochii continuau sa ma arda.ACUM recent mi.am facut din nou antibiograma si mi.a iesit stafilococ coagul negativ am urmat tratament cu teicoplanina pt ca la asta arata ca ii sensibil,tratament injectabil de 7 zile.Luni l.am terminat dar tot ma ard ochii si nu suport lumina.OARE inca lucreaza antibioticul sau nu si.a facut efectul antibioticul?va multumesc

Te-a ajutat acest raspuns? 0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×

Doresc sa raportez raspunsul pentru:

Spam Abuz

Raspunde

×
×
Felicitari! Raspunsul a fost postat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost editat cu succes! Felicitari! Raspunsul a fost sters cu succes!
Se incarca...

Cauta

Nu ai gasit ce cauti? Cauta intrebari similare sau adauga o intrebare noua.

Adreseaza o intrebare!

Comunitatea SfatulMedicului este pregatita sa raspunda la intrebarea ta!

Adreseaza o intrebare

Raspunsurile oferite prin intermediul site-ului sunt de natura educationala si informativa si nu pot fi considerate, in nici o situatie, ca fiind asimilate unor consultatii sau analize medicale de specialitate.

Datorita insusi modului in care functioneaza comunicatiile intermediate de internet, o consultatie medicala amanuntita nu este posibila, prin urmare, informatia medicala prezentata de site-ul nostru nu trebuie folosita ca alternativa a consultului medical realizat in persoana de un medic specialist.

SfatulMedicului.ro, precum si toti colaboratorii ale caror sfaturi sunt recepţionate prin sfatulmedicului.ro, nu pot fi considerati raspunzatori pentru nici un prejudiciu/pierdere de orice fel. Pentru a putea utiliza site-ul SfatulMedicului.ro trebuie sa fiti de acord cu Termenii si conditiile.