leguminoase

Principii de alcatuire a meniurilor vegetariene. leguminoasele

Categoria: Articole

leguminoasele Incercam sa reabilitam in acest articol familia fasolei, pentru ca pe nedrept, mai degraba din snobism, alimentele din aceasta categorie incep sa fie uitate. Dorim sa va spunem doar ca la restaurantele marilor hoteluri nu lipsesc niciodata: mancarea de fasole boabe, lintea sau mazarea si ca soia si-a castigat si ea definitiv locul in alimentatia sanatoasa. Atunci de ce sa uitam de ele? Aceasta categorie de alimente (leguminoasele) este formata din familia fasolei: fasole, linte, mazare, soia, naut etc. leguminoasele (la fel ca si cerealele de altfel) tind sa dispara din meniul omului modern. In plus, la noi in tara, datorita usurintei cu care se cultiva si deci disponibilitatii lor foarte mari, leguminoasele si-au castigat reputatia de hrana a saracului. De unde si ideea ca ele sunt un aliment de calitate inferioara, de mana a doua, spre deosebire de produsele animale, care sunt privite ca fiind cele mai valoroase. Realitatea este insa ca leguminoasele sunt... [continuare]

Leguminoasa

Categoria: Dictionar Termeni

Planta dicotiledonata al carei fruct este o pastaie. Sunt comestibile numeroase varietati de leguminoase: bobul, fasolea uscata, lintea, mazarea etc. Acestea sunt legume uscate care se deosebesc de legumele proaspete prin bogatia lor in proteine (25% in medie) si prin valoarea lor calorica mai ridicata (intre 120 si 340 kilocalorii pentru 100 grame). leguminoasele contin o mare proportie de amidon (intre 55 si 60%) si de fibre vegetale. Aceste fibre pot fi iritante pentru mucoasa intestinala, ceea ce le face nerecomandabile persoanelor cu colon iritabil; piureurile de leguminoase sunt totusi tolerate mai bine. Continutul leguminoaselor in vitaminele grupului B este insemnat, desi acestea sunt partial distruse in cursul gatitului. In plus, ele sunt bogate in fosfor, in iod, in calciu, in fier. absorbtia fierului si calciu lui este totusi de nivel mediocru. Aceste diferite proprietati nutritive fac din ele un aliment indispensabil echilibrului alimentar, mai ales pentru... [continuare]

Carnea si leguminoasele. piramida nutritionala

Categoria: Articole

Ce reprezinta carnea si leguminoasele? Carnea si leguminoasele sunt principalele componente ale uneia dintre grupele alimentare de baza din noua piramida nutritionala. Care sunt alimentele incluse in grupa carne si leguminoase? Toate preparatele din carne, pestele, mazarea si fasolea uscata, ouale, nucile si semintele, sunt considerate ca facand parte din aceasta grupa. Mazarea si fasolea uscata apartin atat acestei grupe, cat si grupei legumelor. Se recomanda ca sortimentele de carne alese, sa fie carnea macra sau cu continut redus de grasime. Sortimentele cu un continut mai ridicat de grasimi, precum carnea tocata sau carnea de pui cu piele, aduc un plus de grasimi si calorii. Pestele, nucile si semintele contin uleiuri cu efecte benefice, motiv pentru care pot fi considerate substituenti ai carnii, atat alba cat si rosie. Este incurajat consumul cat mai frecvent de peste bogat in acizi grasi omega-3 (cu efect protector asupra inimii): somon, pastrav, hering.... [continuare]

Carnea si leguminoasele. piramida nutritionala

Categoria: Comunitate

Am facut analizele de curind si am trigliceridele 1018 ce trebuie sa mananc si ce nu [continuare]

Dieta paleolitica

Categoria: Articole

Generalitati Dieta paleolitica este destul de diferita de alte diete specifice civilizatiei. Pentru ca multe dintre alimentele din perioada paleoliticului nu sunt disponibile, s-au gasit substituenti ale acestora in anumite cazuri. Aceasta este explicatia pentru diferentele intalnite in cazul produselor alimentare prezentate de diversi autori. Carne si oua Carnea (inclusiv fructele de mare) si ouale sunt probabil cele mai importante componente ale dietei paleolitice. Ideal ar fi ca animalele de la care provin ouale si carnea sa provina dintr-un mediu natural si sa fie hranite organic. Acest lucru presupune ca pasarile sa traiasca in aer liber, sa se hraneasca cu verdeata, insecte, cereale etc. iar bovinele sa poata manca iarba, in natura. Pestii trebuie sa provina din ape salbatice sau cel putin sa fie hraniti cu ceea ce mananca in mod normal pestii care traiesc in salbaticie. Carnea nu va fi injectata cu nici un fel de substanta iar animalelor nu li se vor administra... [continuare]

Topul celor mai bune surse alimentare de proteine

Categoria: Articole

Cele mai bune modalitati pentru un aport proteic corespunzator Nu mai este nici o indoiala asupra efectelor favorabile ale proteinelor, inclusiv cel de stimulare a pierderii kilogramelor in plus. Pentru obtinerea rezultatelor durabile este important a se consuma cantitatile si tipurile corespunzatoare de [continuare]

Lintea, din nou la moda

Categoria: Diverse

Lintea castiga din nou teren in bucataria europeana, ca urmare a interesului crescand acordat de consumatori alimentatiei sanatoase. Iata doar cateva dintre motivele pentru care lintea nu ar trebui sa lipseasca din alimentatia noastra: este una dintre leguminoasele cele mai usor de digerat, in amestec cu orez si legume alcatuieste un meniu vegetarian bogat in proteine si sarac in grasimi si are un continut exceptional de fibre alimentare. [continuare]

Feculent

Categoria: Dictionar Termeni

aliment glucidic bogat in amidon. Feculentele sunt reprezentate, in principal, prin cereale (grau, orez, secara etc.), prin semintele de leguminoase (fasole, linte) si prin tuberculi (cartofi, batate dulci, napi etc.), precum si prin numeroase produse fabricate plecand de la aceste alimente (paine, paste fainoase). Bogatia lor in amidon le inscrie in categoria surselor de glucide cu absorbtie lenta - care furnizeaza energie intr-un mod lent si treptat, mai ales daca acestea contin si fibre. Astfel, este recomandat sa se consume feculente inaintea unei activitati fizice indelungate. [continuare]

Vitamina b3

Categoria: Dictionar Termeni

vitamina b3, denumita si acidul pantotenic, niacina sau vitamina PP, participa in metabolismul proteic, lipidic, glucidic, mineral, normalizand functia suprarenalelor. Ea atenueaza riscul aparitiei unor tulburari cardiovasculare, diminuand colesterolul daunator (LDL), crescand nivelul celui benefic (HDL) si scazand nivelul trigliceridelor din sange. De asemenea modereaza tensiunea arteriala, amelioreaza circulatia sangelui - participa la metabolizarea proteinelor, glucidelor si lipidelor, protejeaza impotriva aterosclerozei, migrenei, ametelilor, previne aparitia diareei. Este indispensabila functionarii normale a aparatului digestiv, a sistemului nervos, mentinerii integritatii tegumentelor si mucoaselor, precum si sintezei normale a unor hormoni (testosteron, estrogeni, insulina). Amelioreaza durerile ulceroase si combate halena (mirosul neplacut al gurii). Vitamina B3 este stabila la lumina, la caldura si rezistenta la oxidare, doza zilnica recomandata fiind de 20 mg. Carenta... [continuare]

Niacina

Categoria: Dictionar Termeni

vitamina b3, denumita si acidul pantotenic, niacina sau vitamina PP, participa in metabolismul proteic, lipidic, glucidic, mineral, normalizand functia suprarenalelor. Ea atenueaza riscul aparitiei unor tulburari cardiovasculare, diminuand colesterolul daunator (LDL), crescand nivelul celui benefic (HDL) si scazand nivelul trigliceridelor din sange. De asemenea modereaza tensiunea arteriala, amelioreaza circulatia sangelui - participa la metabolizarea proteinelor, glucidelor si lipidelor, protejeaza impotriva aterosclerozei, migrenei, ametelilor, previne aparitia diareei. Este indispensabila functionarii normale a aparatului digestiv, a sistemului nervos, mentinerii integritatii tegumentelor si mucoaselor, precum si sintezei normale a unor hormoni (testosteron, estrogeni, insulina). Amelioreaza durerile ulceroase si combate halena (mirosul neplacut al gurii). Vitamina B3 este stabila la lumina, la caldura si rezistenta la oxidare, doza zilnica recomandata fiind de 20 mg. Carenta... [continuare]

Dieta macrobiotica

Categoria: Dictionar Termeni

Un tip de regim vegetarian care contine in principal leguminoase uscate si cereale integrale. [continuare]

Vegetarism

Categoria: Dictionar Termeni

regim alimentar care exclude orice carne animala (carne, peste), dar care admite in general consumul de alimente de origine animala ca ouale, laptele si produsele lactate (branzeturi si iaurturi). echilibrul alimentar poate fi obtinut variind alimentatia si mai ales asigurand aporturi de proteine satisfacatoare din punct de vedere cantitativ si calitativ. In fapt, proteinelor vegetale le lipsesc, intotdeauna unul sau mai multi acizi aminati indispensabili (pe care organismul nu stie sa-i sintetizeze si caruia ii trebuie furnizati prin alimentatie); totusi, un echilibru poate fi obtinut prin aplicarea principiului complementaritatii proteice, care consta in asocierea proteinelor vegetale ale caror acizi aminati lipsa sunt diferiti (asociere cereale-leguminoase, in special); proteina "mixta" care rezulta din aceasta asociere are o valoare nutritionala ce tinde sa se apropie de cea a proteinelor animale. Adaugarea, chiar in cantitate mica, de proteine animale permite, de asemenea,... [continuare]

Acid pantotenic

Categoria: Dictionar Termeni

vitamina b3, denumita si acidul pantotenic, niacina sau vitamina PP, participa in metabolismul proteic, lipidic, glucidic, mineral, normalizand functia suprarenalelor. Ea atenueaza riscul aparitiei unor tulburari cardiovasculare, diminuand colesterolul daunator (LDL), crescand nivelul celui benefic (HDL) si scazand nivelul trigliceridelor din sange. De asemenea modereaza tensiunea arteriala, amelioreaza circulatia sangelui - participa la metabolizarea proteinelor, glucidelor si lipidelor, protejeaza impotriva aterosclerozei, migrenei, ametelilor, previne aparitia diareei. Este indispensabila functionarii normale a aparatului digestiv, a sistemului nervos, mentinerii integritatii tegumentelor si mucoaselor, precum si sintezei normale a unor hormoni (testosteron, estrogeni, insulina). Amelioreaza durerile ulceroase si combate halena (mirosul neplacut al gurii). Vitamina B3 este stabila la lumina, la caldura si rezistenta la oxidare, doza zilnica recomandata fiind de 20 mg. Carenta in... [continuare]

Vitamina pp

Categoria: Dictionar Termeni

vitamina b3, denumita si acidul pantotenic, niacina sau vitamina PP, participa in metabolismul proteic, lipidic, glucidic, mineral, normalizand functia suprarenalelor. Ea atenueaza riscul aparitiei unor tulburari cardiovasculare, diminuand colesterolul daunator (LDL), crescand nivelul celui benefic (HDL) si scazand nivelul trigliceridelor din sange. De asemenea modereaza tensiunea arteriala, amelioreaza circulatia sangelui - participa la metabolizarea proteinelor, glucidelor si lipidelor, protejeaza impotriva aterosclerozei, migrenei, ametelilor, previne aparitia diareei. Este indispensabila functionarii normale a aparatului digestiv, a sistemului nervos, mentinerii integritatii tegumentelor si mucoaselor, precum si sintezei normale a unor hormoni (testosteron, estrogeni, insulina). Amelioreaza durerile ulceroase si combate halena (mirosul neplacut al gurii). Vitamina B3 este stabila la lumina, la caldura si rezistenta la oxidare, doza zilnica recomandata fiind de 20 mg. Carenta in... [continuare]

Lucerna (medicago sativa)

Categoria: Plante medicinale

Planta medicinala din familia leguminoase, raspandita in tara noastra, mai putin in zona de nord-vest. Lucerna nu agreaza excesul de umiditate sau solurile acide. Lucerna are radacina de 1-2 metri. Florile au culoare albastru-violet. Fructul este o pastaie rasucita in spirala. In scop fitoterapeutic se utilizeaza intreaga planta, recoltata la inceputul infloririi. Planta infloreste din luna mai pana in luna octombrie. Lucerna contine minerale, vitamine, amidon, glucide, proteine, pectine, tanin, saponine, amine, cumarine, triterpene, carotenoide, purine, steroli, pigmenti, izoflavone, cumestrol, Planta are proprietati antihemoragice, antianemice, remineralizante. Lucerna este atat planta medicinala, alimentara dar si furajera. Uz intern: - anemie, hipocalcemie, hipercolesterolemie, metrorargie, diabet, stimularea secretiei lactate - sub forma de infuzie, decoct. MULTI GLAND CAPS FOR MEN 120 capsule ... [continuare]

Arahidele (arachis hypogaea)

Categoria: Plante medicinale

Arahida este o erbacee anuala, originara din America de Sud. Este considerata ca fiind planta leguminoasa. Inaltimea acestei plante nu trece de 35 cm. Florile au culoara galbena. fructele, desi se formeaza in partea aeriana a plantei, se coc in pamant. Contine in special: grasimi (in cantitate mare, aproape 50% din continutul alunei), protide (de asemenea in cantitate mare – 30%), numeroase saruri minerale, acid folic, vitaminele a, B1, B2, E, F, tanin. Arahidele sunt deosebit de hranitoare. Proprietatile lor medicinale nu sunt foarte importante, dar merita luate in seama. Consumul de arahide impulsioneaza activitatea ficatului si a bilei. A fost evidentiata, de asemenea, contributia compusilor din arahide la combaterea imbatranirii tesuturilor. Arahidele sunt un aliment utilizat frecvent si cu bune rezultate in situatii de surmenaj intelectual, in oboseala fizica accentuata, in facilitatea tranzitului intestinal. Sunt cunoscute si ca un factor... [continuare]

Divine, comprimate

Categoria: Medicamente

Compozitie kudzu (Pueraria lobata), marar (Anethum graveolens), lemn dulce (Glycyrrhiza glabra), anason (Pimpinella anisum), lactoza, microceluloza cristalina, aerosil.Kudzu (Pueraria lobata) este o planta leguminoasa specifica zonei asiatice. Exista mai multe specii: P. mirifica, P. tuberosa, P. thomsoni, etc. Pueraria lobata, denumita traditional kudzu, provine din Thailanda si are efecte exceptionale vitalizante, revigorante, reintineritoare, purificatoare generale si mai ales hepatice, amplificatoare ale ciculatiei, stimulente cardiace si cel mai important efect al sau este cel estrogenic, care duce la marirea sÔnilor prin stimulare fitohormonala. Trebuie mentionat ca acest fitohormon estrogen similar 17 estradiolului, nu prezinta efectele adverse ale estrogenilor sintetici. Mararul (Anethum graveolens) este de asemenea o planta care amplifica feminitatea; este un fitoestrogenic redutabil, folosit in afectiunile genitale feminine, mai ales ca substitut hormonal in carente... [continuare]

Vivarutinon

Categoria: Produse medicale

Capsulele VIVARUTINON PLUS reprezinta un preparat natural pentru fortificarea peretilor capilarelor, normalizarea permeabilitatii lor si profilaxia insuficientei venoase Ingredientul activ al suplimentului biologic VIVARUTINON PLUS este extractul de salc├Éżm-japonez, care contine bioflavonoidul rutina. Salc├Éżmul-japonez, numit si sofora (Sophora japonica L.), este o planta cu frunze cazatoare din familia leguminoaselor. In scopuri curative sant folosite fructele (pastai), mugurii florali, frunzele, din care se obtine un extract ce contine o substanta biologic activa numita rutina, care reprezinta 3-ramnoglicozida cvercitinei. In afara de rutina, au mai fost descoperite kempferol-3-soforizid, 3-rutinozida cvercitinei si genistein-2-soforabiozid. In flori au fost gasite alcaloide si glicozide, in frunze - rutina (soforina) si pana la 47% de vitamina C. Semintele contin pana la 10% ulei gras, ulei eteric, o cantitate mica de substante tanante, furanocumarine,... [continuare]

Alimente interzise în scleroza multiplă

Categoria: Comunitate

Care sunt alimentele interzise in scleroza multiplă? Am văzut un reportaj în care se spunea că sunt interzise ouăle, lactatele,drojdia,glutenul și leguminoase. asta ce înseamnă? [continuare]

Adevarul din spatele miturilor despre sanatate

Categoria: Articole

Crusta de la paine este plina de vitamine In urma unor studii, cercetatorii au descoperit ca in procesul de coacere al painii se formeaza un tip de antioxidant care este de 8 ori mai abundent in crusta decat in miezul painii. Totusi este important sa se consume painea cu totul, intrucat aceasta este bogata in substante nutritive si fibre. Esential este ca painea sa contina mai ales cereale integrale. Daca o persoana iese afara cu parul umed, va raci Intr-adevar, o persoana care va iesi afara cu parul umed va simti frigul mai ales la nivelul capului, dar nu se va imbolnavi. In timpul unor experimente, unui grup de voluntari li s-a inoculat un virus al racelii la nivelul cavitatii nazale. Jumatate din grup a ramas intr-o camera incalzita, in tip ce restul au facut o baie si au stat intr-un hol rece jumatate de ora fara sa se imbrace. Dupa ce s-au imbracat, au purtat sosete umede cateva ore. Subiectii din al doilea grup nu au manifestat o forma mai grava a racelii... [continuare]

Dieta ornish

Categoria: Articole

Generalitati Spre deosebire de alte tipuri de diete care promit rezultate fabuloase, dieta doctorului Dean Ornish are la baza un regim alimentar care ar avea rolul de a contribui la tratarea bolilor cardiovasculare. Dr. Ornish este cunoscut pentru contributiile sale si succesul sau obtinut in inversarea blocajelor arteriale care se credea a fi imposibil de tratat fara medicatie sau interventii chirurgicale. Dieta are la baza mottoul: mananca mai mult si cantareste mai putin. Fata de alte teorii stiintifice si explicatii care nu au la baza studii clinice, explicatiile lui dr. Ornish sunt simple si plauzibile. Ideea de baza este sa se consume alimente bogate in fibre, cu un continut scazut de grasimi care vor contribui nu doar la mentinerea starii de sanatate ci vor ajuta si la pierderea numarului de kilograme. Acest lucru va putea fi realizat printr-o combinatie dintre dieta si exercitii fizice care permite organismului sa arda grasimea intr-un mod mai eficient. Ce alimente... [continuare]

Alergiile - o problema de sezon frecventa

Categoria: Articole

Generalitati Alergiile reprezinta o reactie inadecvata sau exagerata a sistemului imunitar la substante care, la majoritatea oamenilor, nu cauzeaza simptome. Expunerea la alergeni, atunci cand sistemul imunitar este slabit, poate contribui la dezvoltarea alergiilor. Statisticile OMS arata ca peste 10% din populatia globului sufera de o forma de alergie, sau sunt potentiali alergici. Caile de patrundere a alergenilor n organism pot fi multiple: respiratorie, digestiva, cutanata, parenterala (injectabil). Preparatul natural ALECTRA constituie o alternativa blanda pentru ntarirea imunitatii organismului pentru a realiza o protectie eficienta mpotriva alergiilor si pentru a ameliora simptomatologia specifica diferitelor manifestari alergice (respiratorii, digestive, cutanate, etc). Cele mai frecvente manifestari alergice sunt cele declansate de catre alergenii sezonieri (polenul unor plante), care se prezinta ca: secretii nazale apoase sau nas infundat, stranuturi... [continuare]

Alimente care determina constipatia

Categoria: Articole

Generalitati O dieta cu un continut scazut de fibre poate sa determine constipatia. Sentimentul de blocaj rectal si eliminarea unui scaun la mai mult de 24 de ore poate creste riscul dezvoltarii constipatiei cronice. O data ce apar primele simptome trebuie consultat medicul. Printre factorii care contribuie la instalarea constipatiei sunt: lipsa exercitiilor fizice, rutina si utilizarea anumitor medicamente. La toate acestea se adauga alegerile alimentare gresite si consumul insuficient de apa. Alimente care constipa Fibrele (atat solubtile cat si insolubile) sunt partile constituitive ale plantelor, fructelor sau cerealelor pe care organismul nu le poate digera. Fibrele solubile se dizolva usor in apa, iar consistenta lor, in intestin, va fi vascoasa sau asemanatoare cu a unui gel. Fibrele insolubile trec prin intestin intr-o stare aproape neschimbata fata de cea initiala. Textura moale a fibrelor ajuta la prevenirea formarii de scaune tari si uscate, dificil de... [continuare]

Factorii de risc ai bolii coronariene ischemice

Categoria: Articole

Generalitati Acest articol isi propune sa ofere informatii cu privire la factorii majori de risc modificabili. Factorii de risc majori modificabili: 1. dislipidemia – dezordini legate de colesterol, trigliceride si lipidele totale din ser 2. fumatul 3. hipertensiunea arteriala esentiala 4.diabetul zaharat 5. sedentarismul 6. obezitatea 7. factorii de risc psihosociali – stresul. Dovezile cele mai puternice de asociere a unor factori de risc cu boala coronariana ischemica (BCI) sunt prezentate de urmatorii factori de risc: hipercolesterolemia, hipertensiunea arteriala, fumatul. Articolul isi propune sa sublinieze: • cum pot contribui factorii de risc la dezvoltarea BCI • cum se pot cuantifica factorii de risc • cum pot fi inlaturati acesti factori de risc prin modificareastilului de viata. Dislipidemia In organism exista trei clase de lipide: fosfolipidele, trigliceridele si steroizii (colesterolul). Lipidele sunt substante grase, care nu pot fi dizolvate in sange,... [continuare]

Mananca sanatos: alege produsele cu indice glicemic scazut de la econatura!

Categoria: Articole

Conceptul de indice glicemic , folosit in mod revolutionar de Michel Montignac , redefineste principiile dietei alimentare. Montignac a demonstrat ca alimentele cu IG (indice glicemic) scazut (legume, fructe proaspete) isi elibereaza treptat energia in organism, creand o senzatie prelungita de satietate. In schimb, cele cu IG mare (painea alba, cartofii prajiti) produc energie de scurta durata, organismul simtind repede nevoia unei noi gustari. Controlul glicemiei nu inseamna doar scaderea in greutate, ci si diminuarea riscului de aparitie a unor boli precum diabetul sau afectiunile cardiovasculare . Metoda Montignac este fructul multor ani de cercetare si testare si nu este o dieta in sensul traditional al cuvantului. In general, dietele limiteaza cantitatea de alimente consumate, lucru ce poate f [continuare]

Alimente cu un nivel scazut de carbohidrati

Categoria: Articole

Generalitati Unul dintre principiile dietelor care au un continut redus de carbohidrati este ca fiecare persoana trebuie sa descopere care este nivelul de carbohidrati care actioneaza in mod adecvat, pentru fiecare. Persoanele care sufera de toleranta alterata la glucoza (prediabet) sau chiar diabet trebuie sa depisteze, in urma monitorizarii continutului de glucoza din sange, care ar fi produsele alimentare (carbohidratii) care pastreaza la un nivel stabil si normal, zaharul din sange. Piramida alimentelor cu un nivel scazut de carbohidrati Pornind de la premisa ca fiecare persoana este diferita, iata care ar fi liniile directoare ale unei diete sarace in carbohidrati: • legumele - pentru majoritatea oamenilor, legumele alcatuiesc baza piramidei alimentelor cu un continut scazut de carbohidrati. In functie de volumul de legume consumat, se vor prefera mai ales legumele care au o cantitate redusa de amidon (aproximativ cinci portii pe zi). • alimentele bogate in proteine -... [continuare]

Alectra- scade riscul de aparitie a alergiilor si amelioreaza simptomele acestora

Categoria: Diverse

Simptomele alergice variaza de la o persoana la alta, ca intensitate si ca numar. Cele mai frecvente manifestari sunt secreaiile nazale apoase sau nas infundat, str─ânuturi repetate, manc─ârimi la nivelul nasului, ochilor, cerului gurii sau gatului, uneori insotite de senzatie de usturime sau durere. [continuare]

Viata + sanatate

Categoria: Diverse

Revista Viata + Sanatate, prin caracterul ei stiintific si informativ poate ajuta la dobandirea unui stil de viata sanatos si a unor relatii bune de familie. Caracterul ei practic si bogat in informatii de ultima ora din domeniul sanatatii, alimentatiei si a vietii familiale o fac un varf de lance in domeniul educarii populatiei cu privire la practicile corecte de alimentatie si de vietuire armonioasa. [continuare]

Nautul, sanatate si savoare

Categoria: Diverse

Un atu al nautului este continutul bogat in fibre insolubile, care ajuta la combaterea constipatiei si controleaza pofta de mancare, producand mult mai repede senzatia de satietate. Fibrele insolubile nu sunt absorbite in intestine. Ele se umfla cu apa si stimuleaza peristaltismul intestinal, curatand intestinele si usurand evacuarea materiilor fecale. [continuare]

Cu solaris ai natura la tine pe masa

Categoria: Diverse

Astazi Solaris, un brand nascut din admiratia fata de natura, imbraca haine noi si va invita intr-o calatorie in lumea gustului si a alimentelor sanatoase, o lume in care veti redescoperi felul in care ne incantau alta data legumele si fructele prin miros, savoare, textura si culoare. Noua identiate vizuala va duce cu gandul la pofta de viata, sanatate si multe zambete. [continuare]

Pagina 1 din 5 (144 rezultate)