exercitii pt abdomen

Exercitii pentru abdomen

Categoria: Articole

Exercitii pentru incepatori Exercitiile pentru abdomen ajuta la mentinerea unei pozitii corecte a spatelui. Muschii spatelui si abdomenului realizeaza o "centura" de rezistenta, care mentine rectitudinea (pozitia normala, dreapta) coloanei vertebrale. O musculatura slaba determina pozitii vicioase, anchiloze, durere, fatigabilitate si o scadere accentuata a mobilitatii. Tonifierea musculaturii abdominale nu ajuta doar la mentinerea unei pozitii normale ci ajuta si la scaderea in greutate, previne osteoporoza si creste mobilitatea generala. [continuare]

Durere de cap instalata dupa exercitii fizice anume exercitii pt abdomen cu greutate mare

Categoria: Comunitate

Salut, dupa ce fac exercitii fizice pt abdomen folosind greutati de peste 10 kg pt muschii abdominali a doua zi dimineata imi apare o durere de cap localizata din cate am observat in zona temporala sau occipitala CE vroiam sa intreb ,se poate agrava cumva sau pot apareaea complicatii daca folosesc greutati de 14 15 kg pt exercitiile abdominale i pot actiona asupra gatului si creste tensiunea craniana sau ceva de genul acesta?? [continuare]

Banca de abdomene rovera ab-fast

Categoria: Produse medicale

Banca de abdomene Rovera AB-Fast este un aparat pentru exercitii de abdomen cu si fara ajutorul bratelor. [continuare]

Banca de abdomene rovera ab-board

Categoria: Produse medicale

Banca de abdomene Rovera AB-Board este ideala si recomandata pentru exercitii de abdomen si exercitii cu gantere care te vor ajuta sa-ti dezvolti diferite grupe musculare. [continuare]

Nestle fitness lanseaza programul abdomen plat

Categoria: Articole

PROGRAMUL ABDOMEN PLAT de la Nestle Fitness este partenerul pe care te poti baza pentru a-ti contura talia si a fi in forma maxima in aceasta vara! Ai la dispozitie, trucuri si tehnici pentru a-ti tonifica abdomenul , metode distractive si eficiente pentru a arde caloriile si strategii simple pentru o alimentatie echilibrata. Intra pe site-ul [continuare]

Dureri de spate, insomnii, probleme cu greutatea...si daca acestea sunt cauzate de abdomen?

Categoria: Articole

Generalitati si alte informatii „Si daca o fi de vina burta?” - este titlul unei carti cu un succes rasunator. Autorul ei, Pierre Pallardy, osteopat si dietetician, ne explica cum sa ne ingrijim propriul abdomen si... pe cel al apropiatilor nostri. „Si daca o fi de vina burta?” este intrebarea pe care trebuie sa v-o puneti daca aveti abdomenul balonat si suferiti de constipatie cronica, de oboseala, de deprimare, de insomnie sau din cauza surplusului de greutate. Metoda Pallardy ofera rezultate uimitoare. Rose Marie Brunet, specialista in masajul Jacauet, efectuat prin ciupire, foloseste intotdeauna masajul abdominal. Cu el isi incepe tratamentele destinate stergerii cearcanelor si a urmelor de oboseala de pe chip, cauzate de o digestie lenesa. Dar un ten frumos nu este singurul rezultat obtinut. Specialista este mereu surprinsa de manifestarile provocate adesea de aceste prime gesturi. Clientele sale par sa se debaraseze de o „greutate ce le apasa stomacul”, la fel si de una... [continuare]

Program de exercitii fizice

Categoria: Articole

Tonifierea muschilor superiori ai spatelui Un tonus scazut al musculaturii spatelui, determina o discrepanta intre forta musculara a toracelui anterior si respectiv a spatelui, ducand in final la pozitii vicioase (incorecte), care devin dureroase. 1. Asezati-va pe o minge medicinala cu picioarele departate si bratele in interiorul coapselor. 2. Prindeti in una dintre maini o haltera de 1-3 Kg iar cu cealalta incercati sa va mentineti echilibrul, pozitionand-o la spate. 3. Executati 2-3 seturi a cate 8-12 ridicari pentru fiecare brat. 1. Asezati-va in pozitie de drepti, cu bratele pe langa corp. 2. Prindeti in fiecare mana haltere de 1-3 Kg. 3. Ridicati bratele simultan, pana cand aceastea formeaza o linie dreapta. 4. Mentineti halterele indreptate catre podea. 5. Executati 2-3 seturi a cate 8-10 ridicari. 1. Intindeti-va pe podea cu palmele fixate in dreptul umerilor si calcaiele ridicate. 2. Impingeti podeaua cu bratele pastrand corpul in linie... [continuare]

Cele 20 greseli pe care le fac persoanele care abia incep exercitii de fitness

Categoria: Articole

Nu lasati greselile sa va stea in cale! Faceti exercitii fizice regulate si cu toate acestea nu aveti rezultatele dorite? Sau incetati activitatea din cauza intinderilor musculare sau a altor accidente? Sunteti tentat sa renuntati pentru ca va simtiti foarte obosit? Nu renuntati inca la programul de fitness. E posibil ca problema sa nu fie exercitiul in sine, ci modalitatea in care il efectuati. Practicantii de fitness (mai ales persoanele incepatoare) fac adesea greseli care ii impiedica de a obtine rezultatele maxime din activitatea desfasurata. Expertii in fitness ne vorbesc despre cele mai frecvente 20 de greseli, si cum le putem evita, pentru a nu ne compromite programul de fitness. Exercitii pentru cresterea activitatii cardiovasculare 1."A sta cu spatele cocarjat": vedem foarte multe persoane in sala de forta sprijinindu-se de aparate, afirma Debi Pillarella, vorbitor la Academia Americana de Medicina Sportiva. S-a observat acest lucru atunci cand persoanele exerseaza... [continuare]

Nestle fitness lanseaza programul abdomen plat

Categoria: Diverse

Programul Abdomen plat de la Nestle Fitness este partenerul pe care te poti baza pentru a-ti contura talia si a fi in forma maxima in aceasta vara! Acesta iti pune la dispozitie, trucuri si tehnici pentru a-ti tonifica abdomenul, metode distractive si eficiente pentru a arde caloriile si strategii simple si inteligente pentru o alimentatie echilibrata. [continuare]

Exercitii simple si rapide pentru un corp suplu

Categoria: Articole

Generalitati Pe fondul unui stil de viata tot mai alert si mai solicitant, ideile eficiente, practice si rapide pentru tonifierea siluetei sunt mai mult decat binevenite. Instructorul de fitness de la Hollywood, Burr Leonard, a elaborat un set de exercitii inedite pentru un corp suplu, care nu solicita decat 15 minute de efort sustinut. Este vorba despre metoda Bar, un amestec de miscari specifice baletului si exercitii Pilates, antrenament care a facut minuni in cazul celebritatilor Ricki Lake si Kelly Osbourne. Cu ajutorul unei balustrade sau al unui scaun robust, efectuarea acestor exercitii garanteaza reducerea de pana la 7 centimetri a taliei si a soldurilor in decursului unei singure luni. Exercitii simple si rapide pentru un corp suplu Brate si bust Cu fata in jos, executantul trebuie sa se sprijine in [continuare]

10 exercitii simple pentru tonifiere

Categoria: Articole

Nu aveti nevoie de un echipament special pentru a realiza aceste 10 exercitii importante, apoape invizibile, utile pentru cresterea nivelului de energie dupa o zi de lucru. Exercitii pentru brate 1. Ridicarea de greutati in supermarket pentru dezvoltarea bicepsilor - Ce bine ar fi daca o persoana ar putea ajunge la sala de gimnastica de fiecare data cand face cumparaturi. Din fericire, exista o modalitate de a face cumparaturi si exercitii fizice in acelasi timp. Incarcarea produselor alimentare in cosul de cumparaturi si descarcarea acestora in masina presupune realizarea a 10-15 exercitii de ridicare a greutatilor. Esential ar fi sa se foloseasca fiecare brat in mod egal. 2. Impingerea scaunului - Partea superioara a bratelor poate fi tonifiata in urmatorul mod: se vor apuca manerele scaunului, cu coatele indoite in unghi de 90 de grade si se va impinge corpul in sus, cu ajutorul bratelor. Practic se vor face miniridicari, care vor presupune ridicarea sezutului de pe... [continuare]

Exercitii simple si rapide pentru inlaturarea colaceilor de pe solduri

Categoria: Articole

Generalitati Exercitiile pentru remodelarea zonei soldurilor vizeaza in primul rand lucrarea muschilor oblici. In antrenamentele pentru indepartarea asa numitilor colacei sau aripioare intra si intarirea muschilor fesieri, abdominali sau ai picioarelor. Iata cateva exercitii cu succes garantat! Aplecari cu gantere - ia doua gantere in maini si stai in picioare, cu spatele drept si picioarele usor departate; - ridica mainile deasupra [continuare]

Chirurgia abdomenului cu pliuri (abdominoplastia)

Categoria: Articole

Abdominoplastia este utila in obtinerea unui abdomen plat, in cazul in care celelalte metode au esuat. Procedura implica indepartarea grasimii si tegumentului in exces, precum si intarirea musculaturii abdominale. Este important de stiut ca abdominoplastia este o interventie chirurgicala majora, deci pacientul trebuie sa fie foarte atent. In functie de intinderea interventiei, pacientul poate ramane cu o cicatrice importanta. Aceasta procedura ar trebui sa fie efectuata abia dupa epuizarea celorlalte metode, inclusiv a dietei si exercitiilor fizice. Aceasta procedura nu trebuie folosita ca si metoda de pierdere in greutate. De asemenea, in cazul femeilor care doresc sa-si intemeieze o familie, este recomandata amanarea interventiei pana dupa nasterea copiilor. Procedura : exista doua proceduri aplicate in functie de complexitatea dorintelor pacientului: - abdominoplastia partiala sau minima: implica efectuarea unei mici incizii care ii va permite chirurgului plastician... [continuare]

Exercitii de relaxare pentru gravide

Categoria: Articole

Organismul femeii gravide suporta o serie de schimbari pe parcursul sarcinii. In ultimele doua trimestre de sarcina, pot aparea si dureri de spate (lombare) datorita modificarilor hormonale si fizice. Hormonii din timpul sarcinii relaxeaza articulatiile si inmoaie ligamentele pelvine. De asemenea, pe masura ce fatul creste, centrul de greutate si pozitia corpului se modifica. Pentru a diminua durerile de spate, va propunem o serie de exercitii care va pot ajuta sa va relaxati muschii spatelui pe perioada sarcinii. Exercitiul nr. 1 1. Intindeti-va pe spate, cu umerii lipiti de podea, picioarele impreunate si genunchii ridicati. 2. Rotiti genunchii intr-o parte pana simtiti o intindere a muschilor spatelui. 3. Mentineti pozitia pentru cateva secunde. [continuare]

Adevarul despre consumul de bere si abdomenul marit

Categoria: Articole

Generalitati De-a lungul anilor, consumul de bere v-a transformat abdomenul intr-un "butoi"? Consumatorii de bere din intreaga lume, in special persoanele in varsta si de sex masculin, se confrunta cu aparitia unui abdomen marit, balonat. Totusi, este adevarat ca berea determina cresterea in volum a abdomenului? Volumul abdomenului si consumul de bere Talia are de suferit nu neaparat din cauza consumului de bere, ci din cauza caloriilor continute de aceasta. Caloriile asimilate din bauturi alcoolice, carbogazoase, energizante sau alimentatie favorizeaza depunerea grasimii pe abdomen. Cu toate acestea, rareori consumul de alcool este asociat cu formarea burtii. Potrivit medicilor, consumul de alcool ingrasa deoarece ficatul transforma bautura in grasime. O bere obisnuita de 330 ml contine 150 calorii, insa in momentul in care cantitatea de bere consumata este mai mare, implict creste si numarul de calorii asimilate. De asemenea, alcoolul conduce la cresterea apetitului... [continuare]

Exercitii pentru sanatatea ochilor

Categoria: Articole

Generalitati Exercitiile pentru ochi sunt recomandate persoanelor diagnosticate cu diferite afectiuni oftalmologice, deoarece contribuie la ameliorarea acestora. Astfel, medicul oftalmolog poate indica acest tip de exercitiu pacientilor care: - sufera de strabism, ambliopie; - prezinta vedere incetosata; - au un ochi activ si unul pasiv; - nu isi pot focusa privirea, motiv pentru care nu pot citi; - au suferit o interventie chirurgicala, in urma careia trebuie sa iti fortifice musculatura ochiului. Recomandare Exercitiile oculare sunt recomandate in momentul in care pacientul prezinta urmatoarele simptome: oboseala la nivelul ochilor, vedere incetosata, dureri de cap, sensibilitate crescuta la lumina sau pur si simplu simte pleoapele extrem de grele. Pentru o mai mare eficienta a exercitiilor se recomanda practicarea acestora inca din copilarie. Trebuie mentionat ca purtarea ochelarilor de vedere sau a lentilelor de contact constitue primul pas catre ameliorarea... [continuare]

Exercitii pentru osteoporoza

Categoria: Articole

Generalitati Va prezentam cateva exercitii gandite special pentru a preveni sau a trata osteoporoza prin intarirea muschilor si oaselor si imbunatatirea tinutei si a echilibrului. Inainte de a incerca aceste exercitii, este indicat sa consultati medicul! Acesta poate determina care dintre aceste exercitii sunt potrivite pentru Dumneavostra si ce program trebuie sa urmati. Pozitia corecta a corpului Pentru a va imbunatati pozitia corpului in timpul mersului sau al sederii pe scaun, trebuie sa invatati sa pastrati o pozitie corecta a capului, gatului si spatelui in timp ce stati in picioare. Pentru a exersa pozitionarea corecta a corpului: - pozitionati-va cu spatele la perete; lipiti capul, umerii si spatele de perete si pastrati o distanta de 5-6 cm intre picioare si zid. - relaxati umerii si indreptati privirea inainte; incordati abdomenul si fesele. - presati spatele pe suprafata peretelui, mentinand o distanta de o mana intre zid si curbura spatelui; Pozitia... [continuare]

Incontinenta urinara - exercitiile kegel, stilul de viata, stresul, sarcina, greutatea

Categoria: Articole

Generalitati Incontinenta urinara (pierderea necontrolata a urinii) este o afectiunea frecventa in randul femeilor. Una din trei femei au incontinenta urinara. Din fericire exista multe tratamente eficiente pentru aceasta afectiune. Incontinenta urinara este mai frecventa la femei (in special la femeile tinere) decat la barbati, raportul incidentelor femei : barbati fiind de 5 : 1. Numarul fiziologic de mictiuni este in general de 6-9 pe zi. Evident, in cazul consumului lichidian crescut, numarul de mictiuni va creste. La femei, numarul fiziologic de mictiuni creste odata cu varsta. Tipuri Exista 2 tipuri principale de incontinenta urinara: Incontinenta de stres (de efort) - datorata unor stresuri fizice, cum ar fi tusitul, stranutatul, saritul, ridicarea de greutati. Incontinenta imperioasa - numita si vezica neurologica (o contractie brusca o muschilor vezicii urinare) aceasta determina senzatia imperioasa de a urina si incontinenta urinara sau instabilitatea... [continuare]

Exercitiul fizic ajuta la acomodarea femeilor cu simptomele menopauzei

Categoria: Articole

Generalitati Miscarea ajuta mult femeilor aflate in primii ani de menopauza. Printre efectele benefice obtinute se numara: - cresterea densitatii osoase - scaderea colesterolului si lipidelor sangvine - tonifierea muschilor - subtierea taliei - cresterea rezistentei la efort - mai putine migrene (dureri de cap) - mai putine episoade de modificari ale dispozitiei - ameliorarea insomniei. Rezultatele acestei cercetari nu au evidentiat modificari asupra bufeurilor (senzatii de caldura subita si trecatoare, resimtite pe fata, gat si trunchi, insotite de transpiratii si frisoane, favorizate de emotii si variatii de temperatura) sau depresiei, desi alte studii au determinat efectul antidepresiv al exercitiilor aerobice. Nu este de mirare ca expertii lauda efectele benefice ale miscarii. Activitatea fizica regulata face parte din recomandarile pentru un stil de viata sanatos la orice varsta. Cercetarea a fost extinsa pe un lot nestudiat pana atunci - femeile aflate la... [continuare]

Ghid demonstrativ de exercitii fizice

Categoria: Articole

Generalitati Exercitiile fizice au multe beneficii: cresterea ratei metabolice, prevenirea sau ameliorarea celulitei, modelarea armonioasa a corpului, intarirea oaselor si a ligamentelor, imbunatatirea circulatiei sangvine, etc. Exercitiile fizice nu va vor creste brusc masa musculara, ci doar va vor tonifia musculatura si va vor transforma intr-o "masina de ars calorii". Ghidul demonstrativ va ofera exercitii pentru modelarea fiecarei zone a corpului. Exercitii pentru brate si bust Intarirea bratelor si a bustului: Obs: Pentru executarea acestor exercitii aveti nevoie de 2 haltere si o minge. Ridicarea alternativa a halterelor Ridicarea verticala a halterelor Ridicarea laterala a halterelor Presarea umerilor [continuare]

Exercitii pentru impotenta

Categoria: Articole

Generalitati Disfunctia erectila sau impotenta este o problema sexuala destul de des intalnita la barbati, in special la barbatii in varsta. Desi exista o serie de medicamente, suplimente si gadget-uri care pretind a fi utile pentru depasirea acestei probleme, unii barbati prefera sa incerce exercitiile pentru tratarea disfunctiei erectile. Printr-o serie de exercitii specifice poate fi ameliorata disfunctia erectila. Majoritatea medicilor, considera ca un regim de exercitii regulate pentru tratarea impotentei poate ajuta un barbat sa obtina si sa mentina o erectie puternica pentru o perioada mai lunga de timp. Urmatoarele exercitii pentru vindecarea disfunctiei erectile sunt considerate usor de facut, dar si foarte discrete. Oricine le poate face destul de mult, oriunde si in orice moment. Cea mai dificila parte a acestor exercitii este de a descoperi muschii care trebuie antrenati. Cauze comune ale impotentei sau disfunctiei erectile Disfunctia erectila poate fi... [continuare]

Exercitii qigong

Categoria: Articole

Generalitati Durerea, dar si alte probleme de sanatate pot fi rezultatul blocarii energiei chi, conform filozofiei chineze antice. Exercitiile de qigong se concentreaza asupra respiratiei si miscarilor libere. Exercitiile de qigong au rolul de a creste fluxul chi-ului prin corpul unei persoane. Chiar si copiii pot face miscarile de qigong alaturi de parintii lor, pot aplica principiile sarcinilor zilnice si pot face exercitiile fizice. Miscarile nu sunt obositoare, iar copiii vor putea urma cu usurinta instructiunile. Briza de toamna Briza de toamna este unul dintre exercitiile fundamentale ale qui gong care incurajeaza libertatea miscarilor spatelui. Incepeti cu genunchii usor indoiti si bratele pe langa corp. Ridicati bratele la nivelul taliei si rasuciti corpul spre stanga. Cu bratele indoite la un unghi de 45 de grade, rotiti-va incet de la stanga la dreapta si apoi de la la dreapta la stanga. Faceti acest exercitiu timp de 3-5 minute, concentrandu-va sa f [continuare]

Exercitii fizice mai putin utile

Categoria: Articole

Generalitati Se poate sa va pierdeti timpul acasa sau la sala de sport, incercand sa scapati de grasimea abdominala, asa cum fac multe persoane. Acest lucru se intampla cand vine vorba sa scapati de excesul de grasime de pe abdomen si vreti sa fiti din nou in forma. Dar cine are timp de pierdut cu exercitii ineficiente si chiar riscante? Nu dumneavoastra. Tractiuni pentru spate - Problema: numai persoanele care au articulatiile umerilor foarte mobile pot mentine coloana suficient de dreapta pentru a face acest exercitiu in mod corespunzator. In timpul exercitiului - executat gresit - va puteti rani sau mai rau, puteti suferi o ruptura a muschilor coifului rotatori. In cazul in care bara de exercitii va loveste in spatele gatului, este posibila ranirea vertebrelor cervicale. - Tractiuni pentru spate sigure: Asezati-va la aparatul de tractiuni, inclinati-va pe spate cu cateva grade, tineti mainile pe bara de exercitii cu anvergura mainilor mai mare decat cea a umerilor si... [continuare]

Ce exercitii pot face?

Categoria: Comunitate

Acum un an am nascut, pentru a doua oara prin cezariana, numai ca la a doua sarcina mi s-a rupt uterul. Baietelul a fost mai mare decat credeau medicii, iar cand l-au scos, mi-au rupt uterul. Am avut interdictie un an sa fac exercitii fizice. Dupa un an si o luna, am inceput cu niste exeritii usoare, iar apoi am inceput sa fac tae-bo. Am ajuns la spital, la urgente aproape lesinata. Se pare ca din cauza unei gastrite mai vechi nu mai am voie sa fac exercitii care sa solicite muchii abdominali. Eu am ramas cu o burtica inestetica dupa nastere si as vrea sa scap de ea. Pastilute de slabit nu vreau sa iau, pentru ca am 1.64m si 56 kg. Asa ca intrebarea mea este: ce exercitii pot face pentru a scapa de aceasta burtica? [continuare]

Banca de exercitii weider 240 tc

Categoria: Produse medicale

Banca de exercitii Weider 240 TC ce se poate inclina orizontal si vertical pentru a practica diverse exercitii; puteti lucra musculatura spatelui, bratelor, abdomenului si picioarelor. [continuare]

Ab coaster aparat abdomen

Categoria: Produse medicale

AB Coaster este un aparat revolutionar, care impinge exercitiul abdominal intr-o noua directie.Spre deosebire de aparatele conventionale AB Coaster lucreaza muschii abdominali de jos in sus, limitanad stresarea gatului,spatelui si a umerilor. [continuare]

Banca de exercitii weider 190 tc

Categoria: Produse medicale

Banca de exercitii Weider 190 TC ce se poate inclina orizontal si vertical pentru a practica diverse exercitii putand lucra musculatura spatelui, bratelor, abdomenului si picioarelor. [continuare]

Ab roller alpine - aparat pentru abdomen

Categoria: Produse medicale

AB Roller Alpine - Aparat pentru abdomen cu care poti face exercitii fara dureri de gat sau spate [continuare]

Banca de exercitii weider 170 tc

Categoria: Produse medicale

Banca de exercitii Weider 170 TC ce se poate inclina orizontal si vertical pentru a practica diverse exercitii putand lucra musculatura spatelui, bratelor, abdomenului si picioarelor. [continuare]

Banca de exercitii weider 130 tc

Categoria: Produse medicale

Banca de exercitii Weider 130 TC este o banca pentru abdomene ce poate dezvolta musculatura abdomenutlui, bratelor, spatelui si picioarelor. [continuare]

Pagina 1 din 15 (435 rezultate)