exerciti stepper

Exercitii de streching (intindere musculara) la birou: 12 ponturi simple

Din Articole

Generalitati Incercati aceste exercitii de streching cand sunteti la birou sau oriunde in alta parte, pentru ameliorarea durerii de spate si pentru stimularea zonelor energetice. Te poti simti neindemanatic facand exercitii fizice la birou. Insa in acest moment, daca stai la calculator, un lucru periculos pentru organism, stand nemiscat. Si nu este numai asta, dar modul in care stai, cum tiparesti sau tii telefonul, poate fi un dezastru pentru oase, articulatii si muschi. Persoanele care stau la calculator ore in sir in fiecare zi, sunt predispuse la afectiuni medicale serioase, afirma Dr. Sharon Hame, profesor in departamentul de chirurgie ortopedica. "Exista probleme mai mari decat sindromul de tunel carpian: aceste dureri iradiaza pana la cot si umar, ajungand chiar pana la gat si spate. Este o problema importanta." In afara de sindromul tunelului carpian si de alte afectari de tip ergonomic, au fost descoperite mult mai multe probleme de acest tip, afirma Hame.... [continuare]

Cele 20 greseli pe care le fac persoanele care abia incep exercitii de fitness

Din Articole

Nu lasati greselile sa va stea in cale! Faceti exercitii fizice regulate si cu toate acestea nu aveti rezultatele dorite? Sau incetati activitatea din cauza intinderilor musculare sau a altor accidente? Sunteti tentat sa renuntati pentru ca va simtiti foarte obosit? Nu renuntati inca la programul de fitness. E posibil ca problema sa nu fie exercitiul in sine, ci modalitatea in care il efectuati. Practicantii de fitness (mai ales persoanele incepatoare) fac adesea greseli care ii impiedica de a obtine rezultatele maxime din activitatea desfasurata. Expertii in fitness ne vorbesc despre cele mai frecvente 20 de greseli, si cum le putem evita, pentru a nu ne compromite programul de fitness. Exercitii pentru cresterea activitatii cardiovasculare 1."A sta cu spatele cocarjat": vedem foarte multe persoane in sala de forta sprijinindu-se de aparate, afirma Debi Pillarella, vorbitor la Academia Americana de Medicina Sportiva. S-a observat acest lucru atunci cand persoanele exerseaza... [continuare]

Stepper strong insportline 1795

Din Produse medicale

Stepper Strong este noul model de la inSPORTline pentru o tonifiere a corpului mult mai eficienta cu miscare twist. Ajuta la consolidarea feselor, soldurilor, coapselor si muschilor abdominali.Alegeti o o poziţie sigură şi stabilă pentru exerciţii. Manerele de cauciuc ajuta la tonifierea partii superioare a corpului. [continuare]

Stepper insportline hip shaper

Din Produse medicale

Hip Shaper de la inSPORTline, ideal pentru a va modela picioarele, coapsele si soldurile dvs ce va contribui la a va conturarea şolduriol irezistibil de seducatoare, si picioare subtiri. Hip Sharper este compact şi încape cu uşurinţă sub pat. Exercitiul este foarte simplu şi este nevoie doar de câteva minute pe zi. [continuare]

11 tipuri de exercitii fizice pe care le puteti face in timp ce vizionati programe tv

Din Articole

Nu exista nici o indoiala ca oamenii isi doresc sa arate mai bine, sa aibe un corp mai sanatos. Dar, pentru multi, sa frecventeze o sala de sport, inseamna o cheltuiala prea mare. La aceasta se adauga lipsa de timp. Totusi, privitul la tv nu trebuie neaparat asociat cu leneveala. O persoana, de obicei cand vine acasa, la sfarsitul zilei, ia masa si se orienteaza catre televizor. Cand se ajunge in fata acestuia, exista tendinta sa se consume diverse snackuri. Vizionarea programelor tv poate fi unul din cele mai daunatoare lucruri pentru corpul unei persoane, desi n-ar trebui sa fie asa. Exista totusi, numeroase exercitii simple dar eficiente care ar putea fi executate in fata televizorului: - Jogging - se poate incepe cu jogging pe loc. Se vor alege shourile tv preferate si se va face jogging pe loc in timpul publicitatii (o perioada alocata publicitatii tv are o durata de aproximativ 15 minute, la fiecare ora). Inseamna ca daca o persoana se uita la tv timp de doua ore va... [continuare]

Exercitii fizice pentru varice

Din Articole

Generalitati Varicele sunt vase de sange extinse, vizibile prin piele. Acestea apar de obicei la nivelul picioarelor si pot fi destul de dureroase si neatractive. Exercitiile fizice moderate pot intensifica circulatia sangelui si pot reduce probabilitatile de aparitie a varicelor, dar si durerea care le insoteste. Acestea pot incetini sau preveni dezvoltarea de noi varice. Toate exercitiile trebuie sa fie efectuate treptat, usor si se vor opri imediat in cazul in care apare durere sau disconfort. La fel de important este sa se ridice si sa se odihneasca picioarele, la intervale constante de timp. Intrucat venele varicoase sunt cauzate in mare parte de zestrea genetica nu exista nicio modalitate de a le preveni complet. Totusi, imbunatatirea circulatiei sanguine si a tonusului muscular poate reduce riscul dezvoltarii varicelor sau a formarii altora suplimentare. Mersul pe jos Cel mai simplu exercitiu este mersul pe jos, cat mai mult timp. Miscati-va picioarele! Mersul pe... [continuare]

Un corp de invidiat in doar 4 saptamani

Din Articole

Generalitati Va recomandam un program de exercitii fizice care va va ajuta sa obtineti un corp asa cum va doriti in doar 4 saptamani. Acest program este proiectat special pentru cei care nu isi doresc sa practice exercitii fizice la sfarsitul saptamanii. Urmati acest program timp de 4 saptamani si veti avea o silueta de invidiat si o musculatura fortifiata! Luni Zonele tinta: fese , picioare si abdomen Exercitii recomandate: • 20 de minute de exercitii cardio Indicatii: la sala de gimnastica utilizati stepperul sau bicicleta eliptica. daca lucrati in aer liber, incercati mersul alert, joggingul sau boxul usor. Nivelul de dificultate al exercitiilor este redus, dar beneficiile sunt nemasurabile! • 20 genuflexiuni Indicatii: stati cu mainile pe langa corp si cu spatele drept. cand flectati genunchii intindeti bratele in fata dvs. paralel cu solul. Reveniti la pozitia de start si reluati exercitiul! • 20 fandari laterale Indicatii: stati cu mainile pe solduri.... [continuare]

antrenamentul de 7 minute, explicat pas cu pas

Din Articole

Generalitati Antrenamentul de 7 minute a fost gandit special pentru persoanele care invoca in permanenta scuza lipsei de timp pentru a face miscare. Avantajele sale constau in faptul ca foloseste propria greutate corporala pentru tonifierea musculaturii si eliminarea tesuturilor de grasime, asadar nu aveti nevoie de echipamente speciale sau de abonamente costisitoare la sala de fitness pentru a efectua exercitiile acestui tip de antrenament practic, intens si eficient. Pasii de realizare a antrenamentului de 7 minute Daca v-ati promis pana acum ca veti reintra in forma imediat ce gasiti timpul necesar de a face sport, antrenamentul de 7 minute ar putea fi cea mai buna solutie. Foarte popular in prezent si transformat chiar si intr-o aplicatie de fitness pentru telefoanele inteligente, acest set de exercitii programate intr-un interval de timp foarte scurt va poate ajuta sa va recapatati silueta de odinioara, dar si sa va imbunatatiti flexibilitatea corporala, rezistenta la... [continuare]

Scolioza si hernie intraspongioasa l3

Din Comunitate

Avand scolioza si hernie intraspongioasa l3 pot sa fac inot si exercitii la stepper ? Multumesc. [continuare]

Aparat multifunctional insportline phanton

Din Produse medicale

Dotat cu un dispozitiv digital pentru exercitiile pe banca si pe stepper. Sa ajustabila orizontal si vertical pentru o pozitie corecta si comfortabila pe durata exercitiilor. Putere crescuta datorita sistemului de scripeti. Recomandam acest aparat pentru folosirea in salile de fitness din hoteluri si acasa. [continuare]

Durere picior stang

Din Comunitate

Buna ziua, De ceva timp, mai mult de un an, ma confrunt cu cateva probleme legate de piciorul stang. Cred ca ele au inceput odata cu exercitiile pe care le faceam pe stepper, acum ani de zile, fiindca gamba stanga este si mai umflata decat cea dreapta si o anumita parte a muschiului, pe partea interioara a piciorului spre glezna, pare usor denivelata, ca si cum ar fi o mica gaura. Nu ma doare insa. Sunt totodata predispusa la cresteri de pinteni, am unul la calcai in spate si ce ma deranjeaza acum este in talpa, sub degete, oarecum la buricul degetelor, am senzatia ca ori am oasele mai proeminente ca structura, ori a crescut un os acolo ca un fel de cioc. Simt durere la mers, in special cand indoi degetele sa calc si pare usor inflamata zona. Durerea este undeva sub degetul 2 si 3, dar nu chiar imediat dedesubt si uneori ma dor si degetele cand calc. Si tot la piciorul stang, in spatele genunchiului exact la articulatie, imi pare ca zona este mai inflamata fata de dreptul.... [continuare]

Stabilirea unei greutati normale (platoul greutatii optime)

Din Articole

Ce se intampla cand greutatea atinge un platou nesatisfacator? Programele pentru slabire nu au intotdeauna efectele scontate, in unele cazuri ajungandu-se la o valoare mai mare a greutatii comparativ cu greutatea optima (stagnare ponderala). Cauzele cele mai frecvente care duc la aparitia acestui platou al greutatii corporale sunt urmatoarele: Scaderea brusca, accelerata a greutatii corporale In acest caz metabolismul bazal este incetinit ca raspuns compensator la diminuarea resurselor energetice si respectiv a aparitiei senzatiei de foame. O scadere brusca a greutatii poate determina o diminuare a metabolismului cu pana la 40%, intr-un interval de aproximativ 6 luni. Diminuarea masei musculare Diminuarea masei musculare este o alta cauza a aparitiei platoului de greutate: scaderea brusca si masiva in greutate, diminueaza masa musculara cu pana 25% din totalul masei corporale pierdute; muschiul este organul principal in care se produce arderea caloriilor, astfel... [continuare]

Dieta atkins: ghid pentru incepatori

Din Articole

Generalitati Majoritatea expertilor sunt de parare ca o alimentatie sanatoasa, care ajuta la pierderea kilogramelor in plus, presupune o alimentatie saraca in grasimi si bogata in carbohidrati. Insa, programul de slabit Atkins sustine exact contrariul, adica pentru a slabi o persoana trebuie sa consume cantitati ridicate de grasimi si scazute de carbohidrati. Filosofia dietei Atkins Organismul uman este capabil sa arda atat grasimile cat si carbohidratii pentru a produce energia necesara functionarii adecvate. Carbohidratii, sub forma de glucoza, sunt prima sursa utilizata de organism pentru a produce energie. Dr. Atkins sugereaza ca prin reducerea semnificativa a cantitatii de carbohidrati consumati, organismul uman trece de la arderea carbohidratilor la arderea grasimilor pentru a produce energie. Acest proces este cunoscut sub denumirea de lipoliza, rezultatul secundar al acestui proces fiind cetoza. Cand grasimile sunt dizolvate pentru producerea de energie, prin... [continuare]

Ajutor

Din Comunitate

sotul meu are 26 ani, 1,70 inaltime si 100 kg. intotdeauna a fost mai plinut , insa in urma cu 8 luni a luat timp de 7 zile "pastila de slabit" la care a renuntat cand a aflat ce contine, cand a inceput sa ia pastila avea 84 kg acum a ajuns la 100, si pare ca si apa se pune pe el. ce dieta ar putea urma ptr a ajunge la kg necesare inaltimii lui? Va multutmesc [continuare]

Buna ziua

Din Comunitate

Timp de trei saptamani am frecventat sala de fitnes.In urma antrenamentelor am sesizat o deformare a gambelor foarte urata, mai mult la piciorul drept, muschii sunt foarte proeminenti, umflati cand incordez picioarele, exagerat chiar, umflat. De 4 zile am renuntat sa mai merg la sala insa durerea usoare pe care o am persista si se accentueaza in timp ce imi fac masaj la gambe. Am consultat un farmacist care mi-a recomandat ketonal gel si aspirina efervescenta si care mi-a spus ca este o blocare a muschilor gambelor datorita fortari mele in timpul antrenamentelor.Tin a mentionez ca nu am mai facut sport si inainte. As vrea sa stiu daca picioarele mele vor reveni la forma lor initiala si ce ar trebui sa fac pentru a scapa de aceasta deformare inestetici? [continuare]

Ce sport poate face o hernie de disc operata?

Din Comunitate

Buna dimineata. Ma numesc Anca, am 36 de ani, 1,77 m, 80 kg, doua operatii de hernie de disc in 2005 si 2007 (L4/L5). Nu am dureri, nu am niciun fel de probleme la mers sau la miscari, si vreau sa primesc un sfat pertinent cu privire la tipul de sport pe care pot sa-l practic (eventual acasa, din lipsa de timp pentru sala), in asa fel incat sa nu-mi solicit coloana. Vreau sa mentionez ca partea care ma deranjeaza, din cele 80 de kg, este zona fundului, a coapselor si abdomenul, unde depozitul de grasime este considerabil, ramas dupa o sarcina acum 10 ani, in care am acumulat 25 de kg (de la 65 la 90). Cu speranta ca veti vedea si mesajul meu, astept raspunsul dumneavoastra. [continuare]

Pilula de slabit

Din Comunitate

Buna, Am vazut la tv intr-o seara o stire despre o noua pilula de slabit. Stie cineva mai multe despre acest subiect? imi doresc sa slabesc dar imi este totusi teama sa apelez la aceasta varianta. A luar cineva pilule de slabit? sunt ok? au efecte vizibile? Multumesc tuturor celor care ma vor ajuta cu un sfat!!! [continuare]

Rina 90

Din Comunitate

SALUT AM 35 ANI ,1,70 M SI 92 KG . AM INCRECAT SA TIN FOARTE MULTE DIETE SI DEGEABA ,ACUM INCERC RINA90 SI VREAU SA -MI SPUNA CINEVA DACA S-A SIMTIT BINE DUPA ACEASTA DIETA .ALTE DIETE STITI ? CARE SA DEA REZULTATE ? [continuare]

Durere foarte puternica genunchi si sportul

Din Comunitate

Buna seara.In urma cu un an am suferit o meniscectomie partiala la genunchiul stang. In timpul operatiei medicul a vazut si o leziune pe LIA (ruptura partiala) .Dupa operatie a urmat o perioada de recuperare medicala.La 6 luni de la operatie am inceput sa am dureri foarte mari care uneori nu treceau nici cu Nurofen de 400 mg , genunchiul " imi zvactea", imi dadea blocaje , incepeam sa tremur si sa plang de durere. In urma cu 4 luni am consultat un alt medic care mi-a recomandat sport. Acum 2 zile am stat in picioare si din cauza dureri nu puteam sa mai merg, mi s-a umflat genunchiul.In conditile acestea, ar trebui sa continui cu sportul? [continuare]

Pagina 1 din 1 (19 rezultate)
  • « Pagina precedenta
  • Pagina urmatoare »

Acest site foloseste cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii aici OK