10 metode pentru a fi mai optimisti, mai increzatori

Generalitati

Sus
10 metode pentru a fi mai optimisti, mai increzatori

Gandirea pozitiva este un instrument cu ajutorul caruia oamenii isi pot atinge mai usor obiectivele, pot deveni mai increzatori, mai optimisti si mai plini de viata.

Persoanele care aleg sa fie optimiste si sa nu priveasca in mod pesimist diferite intamplari prin care trec, reusesc sa depaseasca mai usor anumite probleme.

Stresul este prezent in viata fiecaruia dintre noi, ceea ce conteaza insa este modul in care fiecare individ alege sa se raporteze la acesta.

Oricat ne-am stradui, nu vom putea elimina complet stresul, insa putem invata cum sa ne raportam la acele probleme cauzatoare de energie negativa, de stres.

Cuprins articol

  1. Generalitati
  2. Principalele metode de crestere a optimismului
  3. Articole similare

Principalele metode de crestere a optimismului

Sus

Zambiti cat de des posibil. Cautati sa nu stati incruntati si, indiferent de problemele sau de greutatile din momentul respectiv, incercati sa radeti din tot sufletul.

Practicati in mod regulat activitati fizice. Sportul inlatura depresia si gandurile negative si, in plus, combate tulburarile legate de somnul deficitar.

Uitati-va la un film bun, de preferat o comedie. Rasul, amuzamentul au rolul de a diminua cantitatea de adrenalina din corp, reducand astfel agitatia pe care este posibil sa o simtiti din cauza gandurilor negative sau din cauza stresului, asa ca seara, in loc sa va ganditi la diferite probleme, incercati sa va relaxati si sa va uitati la un film bun.

Gandirea pozitiva nu se poate instala intr-o minte agitata. Aveti nevoie de relaxare ca sa puteti sa linistiti agitatia corpului si agitatia mintii voastre.

Oamenii agitati nu sunt niciodata fericiti. Un om calm si relaxat afiseaza un zambet larg si lasa sa i se citeasca fericirea pe chip.

Meditati. Meditatia are rolul de a aduce pacea, bucuria si multumirea in suflet. Mai ales in perioadele stresante incercati sa va faceti timp pentru yoga.

Ascultati muzica. Muzica poate avea un efect puternic asupra emotiilor si va poate relaxa.

Acordati importanta somnului. Majoritatea adultilor au nevoie de 7 sau 8 ore de somn in fiecare noapte pentru a-si pastra o stare de spirit buna si, implicit, pentru a ramane optimisti.

De aceea, indiferent de volumul activitatilor pe care le aveti de facut acasa, de obicei noaptea tarziu, incercati sa le amanati pentru a doua zi si sa acordati importanta cuvenita orelor de somn.

Cereti sprijin. Este posibil sa aveti momente in care sa va simtiti coplesiti si din acest motiv sa aveti tendinta de a va izola de prieteni sau chiar de familie, insa exact in astfel de momente aveti nevoie de sprijinul cuiva drag in fata caruia sa va deschideti inima si sa va spuneti dificultatile.

Fiti atenti la ceea ce va face optimisti. Este foarte important sa intelegeti ce anume va face sa va simtiti fericiti, optimisti, increzatori, iar in momentele tensionate, cand aveti ganduri negative, este indicat sa nu uitati de lucrurile care va fac sa va simtiti bine.

Bucurati-va de ceea ce aveti. Nu este bine sa va comparati cu alte persoane pentru a nu va simti inferior. Indicat este ca, de exemplu, seara inainte de culcare sa va faceti un bilant al lucrurilor bune si frumoase de care aveti parte.

Sfatulmedicului.ro angajeaza programator PHP

Urmareste Sfatul Medicului

Aboneaza-te la Newsletter

Citeste si

Arhiva
  • Nu mai am nici un dinte. Ce pot face? Nu mai am nici un dinte. Ce pot face?

    Din pacate Romania se numara printre tarile in care numarul persoanelor edentate total, adica cu lipsa tuturor dintilor, este in continuare la un nivel inalt. Dar din fericire stomatologia de la noi a ajuns la cote comparabile cu cele din occident. Ceea ce stie orice...citeste mai mult

  • Cauzele stresului Cauzele stresului

    Cauze La originea stresului se afla cauze externe si interne. Agentii stresori pot proveni atat din imprejurari exterioare (locul de munca, familie, scoala, mediu), cat si dinauntrul nostru (temperamentul sau nivelul autocontrolului, modalitatea de solutionare a...citeste mai mult

  • Modalitati de a combate stresul prin alimentatie Modalitati de a combate stresul prin...

    Pentru a rezista la stres, una dintre cele mai bune modalitati este de a consuma alimente potrivite. Combaterea stresului va poate ajuta la o mai buna gestionare a greutatii. Un nivel prea mare de stres poate sa va supraalimenteze (mancatul intr-o maniera...citeste mai mult

Inchide recomandarile
Vezi recomandarile noastre
Clinici, Medici si Servicii specializate
Salveaza articolul pentru mai tarziu
Poti accesa articolul oricand, de pe orice dispozitiv, din contul tau sfatulmedicului.ro sau din aplicatia de mobil SfatulMedicului (iOS, Android)
Sterge articolul
Elimina articolul din lista celor salvate
Clinici recomandate
Medici recomandati
Servicii specializate