Alimente care ard grasimi

Despre grasimi

Sus
Alimente care ard grasimi

A fi gras, poate fi o povara de nesuportat.
Felul in care aratam ne influenteaza foarte mult modul in care ne simtim...desi sunt sigura ca inca mai exista persoane care spun "grasa si frumoasa". Totusi, pentru majoritatea, a fi gras e un blestem. Nu vrem sa aratam ca manechinele, ci doar sa punem in valoare ce are mai frumos corpul nostru.

Dietele reduc grasimea corporala, daca facem efortul sa ne tinem de ele.
Totusi, bucuria de a ajunge la greutatea dorita ne face sa uitam cat ne-am straduit - asa ca, mai devreme sau mai tarziu lasam garda jos si ne intoarcem la vechile obiceiuri alimentare.

Pe langa scaderea respectului fata de sine, capatam convingerea secreta ca nu vom reusi niciodata sa slabim, asa ca ne reprogramam singuri esecul.

Desi exista cauze genetice pentru dificultatea de a slabi, asta nu inseamna ca trebuie sa va inrolati in clubul "gras si frumos", mandrindu-va cu noul Dumneavoastra costum masura XXXL.

Acceptarea obezitatii este foarte periculoasa:
- creste riscul de afectiuni cardiace si vasculare;
- creste colesterolul;
- apare riscul de infarct, accidente vasculare, tromboza;

De asemenea, persoanele obeze au frecvente probleme biliare si reflux gastric.

Cuprins articol

  1. Despre grasimi
  2. Alimentele care ard grasimi - o solutie
  3. Cum actioneaza alimentele care ard grasimi?
  4. Articole similare

Alimentele care ard grasimi - o solutie

Sus

Mai devreme sau mai tarziu tot trebuia sa apara o solutie pentru problema ratei scazute de ardere a grasimilor, de care sufera multe persoane obeze.

Plan de alimentatie sanatoasa si hranitoare

Carbohidrati, grasimi, proteine, fibre, vitamine, minerale si oligoelemente - toate sunt vitale pentru sanatatea noastra. Multe dintre alimentele banale, pe care le consumam zilnic si ne furnizeaza aceste nutrimente, au si calitatea de a accelera procesul de ardere a grasimilor.

Legumele proaspete trebuie sa fie baza oricarui program de slabire si pot fi consumate oricand, fara restrictii.
Orezul brun, sucul de fructe, laptele, produsele lactate si carnea slaba sunt indicate in dieta, deoarece furnizeaza carbohidrati, proteine si grasimi putine.

Cel mai frecvent, dietele dau gres din cauza insuficientei scaderi in greutate si a aparitiei punctului critic, sub care nu se mai slabeste.

Alimente satioase si accesibile

Nu e deloc complicat sa te hranesti corespunzator in timpul unei cure de ardere a grasimilor.
Combinati in meniuri simple: fructe si legume proaspete, carne slaba, peste si carne de pasare.
Este foarte important ca pe parcursul unui regim de slabire sa nu simtiti senzatia de foame (mancati cat mai multe legume crude).

Cum actioneaza alimentele care ard grasimi?

Sus

- Accelereaza arderea grasimilor, fie direct - prin inducerea topirii surplusului de grasimi din organism, fie indirect - prin reglarea ratei de utilizare a energiei de catre organism.

- Proteinele cresc in mod semnificativ rata metabolismului, producand caldura - prin efectul termogenic;
In timp ce 1 g de grasime produce circa 9 calorii, 1 g de carbohidrati produce cam 4 calorii.
Aceasta explica de ce majoritatea curelor de slabit implica scaderea consumului de grasimi.

Alimente cu proteine pentru arderea grasimilor
Carne slaba: vita, porc, miel, vitel, vanat, iepure, maruntaie;
Pasare: pui, gaina, curcan, fazan, bibilica;
Peste: cod, eglefin, calcan, macrou, pastrav, somon;
Branzeturi: mai ales telemea slaba si branza de vaci slaba.
Oua
Produse pe baza de soia


- Alimentele cu calorii negative

Aceste alimente consuma mai multe calorii pentru a fi descompuse, digerate si asimilate decat produc. Diferenta este compensata prin arderea grasimilor din corp.
De exemplu, o portie de varza de Bruxelles aduce 50 de calorii, dar, sunt necesare 75 de calorii pentru a o digera, adica se consuma 25 de calorii din rezerva de grasimi a organismului.

Exemple de alimente cu calorii negative:
Legume: sparanghel, vinete, sfecla rosie, varza de Bruxelles, varza, morcovi, conopida, salata verde, fasole verde, praz, ceapa, ridichi, alge, etc.
Fructe: mere, caise, banane, mure, prune, nectarine, portocale, Kiwi, zmeura, capsuni, clementine, visine, coacaze, cirese, afine, etc.
Nuci, alune, seminte: migdale, alune braziliene, castane, nuci de cocos, alune de padure, seminte de pin, fistic, nuci.

Pentru a ajuta metabolismul sa arda grasimi 24 din 24, trebuie totusi crescut consumul de oxigen, fie printr-un program de exercitii aerobice, precum mersul rapid, mersul cu bicicleta sau inotul, fie prin anumite exercitii de respiratie.

Articol adaptat din cartea Alimente care ard grasimi - Slabiti mancand, in 14 zile, Autor Dr. Caroline M. Shreeve, editura House of Guides.

Sfatulmedicului.ro angajeaza programator PHP

Urmareste Sfatul Medicului

Aboneaza-te la Newsletter

Citeste si

Arhiva
  • Dieta de 100 de calorii Dieta de 100 de calorii

    Generalitati Dieta de 100 de calorii se bazeaza pe tinerea unei evidente a numarului de calorii pe care o persoana le consuma. Pentru a slabi, cei care aleg aceasta dieta trebuie sa controleze cantitatea si tipul mancarurilor incluse in alimentatia zilnica, pentru a...citeste mai mult

  • Dieta Ornish Dieta Ornish

    Generalitati Spre deosebire de alte tipuri de diete care promit rezultate fabuloase, dieta doctorului Dean Ornish are la baza un regim alimentar care ar avea rolul de a contribui la tratarea bolilor cardiovasculare. Dr. Ornish este cunoscut pentru contributiile sale...citeste mai mult

  • Obezitatea la copii si sportul Obezitatea la copii si sportul

    Cand vorbim despre obezitatea la copii, consider ca exista vinovati in cazul cand nu sunt cauze medicale. Acestia sunt parintii. Da, ei sunt exemplul cel mai apropiat de copil si ei sunt si autorii construirii regimului igieno - dietetic al acestuia. Inca din primul an...citeste mai mult