Consumul moderat de alcool conduce la aparitia diferitor tipuri de cancer
Stire medicala
Sunt o multime de opinii legate de beneficiile consumului a 1-2 pahare de vin rosu, zilnic. Desi, s-a adeverit ca vinul rosu are efecte pozitive asupra sistemului cardiovascular, potrivit ultimului studiu realizat in domeniu consumul oricarui tip de alcool poate avea un impact negativ asupra sanatatii.
Rezultatele unui studiu impresionant din Maria Britanie arata ca pana si consumul moderat de alcool, mai putin de 3 pahare zilnic, poate creste riscul dezvoltarii anumitor forme de cancer in randul femeilor.
La studiul „Million Women”, realizat de cercetatorii de la Universitatea Oxford, au participat aproximativ 1.300.000 femei de varsta mijlocie. Media de varsta a fost 55 ani, iar media aportului zilnic de alcool a fost de un pahar.
Studiul a durat aproximativ 7 ani, timp in care circa 69.000 femei au fost diagnosticate cu diferite tipuri de cancer. Astfel, femeile care au consumat cantitati moderate de alcool prezentau un risc crescut de a suferi de cancer faringian, de ficat sau mamar. Totodata, cercetatorii sustin ca riscul aparitiei acestor afectiuni creste proportinal cu cantitatea de alcool consumata, indiferent de tipul acestuia.
-
Cere SfatulMedicului
afla raspunsurile la problemele tale
-
Interpreteaza-ti analizele
afla parerea medicului despre analizele tale
-
Intreaba Comunitatea
vezi cum au rezolvat altii problemele lor
-
Evalueaza-ti Sanatatea
afla semnificatia simptomelor tale
Discuta despre Oncologie
-
Sa fie cancer?
4 zile, 18 ore, 41 min
De cateva zile sora mea de aproape 50 de ani se confrunta cu o problema.acum 2 -3 zile i-au aparut doua bubite in...
-
Glanda tiroida
4 zile, 19 ore, 13 min
Buna ziua am 19 ani povestea mea incepe cu cateva luni in urma.simnt la gat o umflatura obosesc foarte repede ma sufoc nu...
-
F fffff urgent!
5 zile, 0 ore, 3 min
Buna ziua! o ruda de-a mea, de 39 ani are cancer la san. sanul este umflat, rosu si nu doare. medicii de la falticenii,...
-
Despre biopsie
6 zile, 16 ore, 49 min
Buna ziua.mamei mele i s-a depistat o forma de cancer la uter nu stiu cum se numeste deocamdata,si i s-a spus ca o sa faca...
Citeste si
Arhiva-
Nutrientii din diferite tipuri de lapte
Generalitati Majoritatea oamenilor stiu ca laptele contine calciu, care contribuie la consolidarea oaselor, dar oare toate tipurile de lapte au aceleasi efecte asupra organismului? Exista mai multe opinii si toate sunt diferite. Ce este laptele de soia?...citeste mai mult
-
Alcoolul: de la obisnuinta, la abuz...
Generalitati Consumatorii de alcool au revenit in ultimii ani centrul atentiei, mai ales datorita informatiilor provenite din diverse studii/cercetari conform carora alcoolul consumat in cantitati moderate pare a avea chiar efect benefic asupra organismului uman....citeste mai mult
-
Cancerul de san: Prevenirea -...
Generalitati Medicii specialisti nu pot explica intotdeauna de ce unele persoane au cancer iar altele nu. Cu toate acestea, cercetatorii au studiat specificitatea diferitelor tipuri de cancer in populatie pentru a descoperi factorii de mediu si stilul de viata...citeste mai mult
