Gustari cu cel mult 100 de calorii

Publicat la data de: 04 Februarie 2013 | Actualizat la data de: 04 Februarie 2013
Autor: SfatulMedicului

Generalitati

Sus
Gustari cu cel mult 100 de calorii

Aprovizionati-va frigiderul si camara cu ingrediente pentru gustari rapide, sanatoase si cu un continut caloric scazut, pentru a evita consumul altor deserturi sau gustari nesanatoase, bogate in calorii.

Bucurati-va de urmatoarele retete de gustari care nu depasesc 100 de calorii per portie.

Cuprins articol

  1. Generalitati
  2. Retete pentru gustari sub 100 de calorii
  3. Citeste pe aceeasi tema

Retete pentru gustari sub 100 de calorii

Sus

- Un mar copt. Merele raman unele dintre cele mai sanatoase alimente si exista numeroase moduri de a consuma aceste fructe. Expertii recomanda merele coapte, intrucat furnizeaza vitamine si fibre la fel ca fructul proaspat. Un mar copt de dimensiuni normale contine 0 g grasimi saturate, 2 mg sodiu si 0 mg colesterol.

- Lipii umplute cu branza. O gustare excelenta, hranitoare si cu mai putin de 100 de calorii. Pentru a face aceasta gustare, aveti nevoie de 2 lipii mai mici din cereale integrale pe care le umpleti cu aproximativ 15 g de branza degresata ricotta.

Fibrele si proteinele din aceasta gustare va ofera o senzatie de plenitudine, iar in plus are mai putin de un gram de grasimi saturate. Gustarea contine: 0,8 grasimi saturate, 149 mg sodiu si 4 mg colesterol.

- 3/4 ceasca de fructe de mango congelate. Puteti cumpara mango congelat sau il puteti pune chiar dumneavoastra, din timp, la congelator. Gustarea este delicioasa, avand gustul unor bomboane inghetate.

Cu ajutorul acestui fruct puteti obtine beta-caroten si fibre, in timp ce va delectati cu gustul lui minunat. O portie de 3/4 ceasca de mango congelat contine doar 90 de calorii si ofera 60% din doza zilnica recomandata de vitamina C. Gustarea nu contine sodiu sau grasimi saturate.

- 8 morcovi mici cu humus. Cand aveti pofta de o gustare consistenta si sanatoasa, scufundati 8 morcovi mici in 2 linguri de humus. Morcovii sunt o sursa excelenta de vitamina A si beta-caroten, in timp ce humusul contine proteine. Optati pentru morcovi proaspeti si humus, fara alte adaosuri de sare, care se pot gasi in magazinele alimentare. Gustarea contine 0,4 g grasimi saturate, 210 mg sodiu si 0 mg colesterol.

- Felii de mere cu unt de arahide. Amestecul dintre alimente sarate cu cele nesarate este un mod bun de a va satisface poftele alimentare. O portie din aceasta gustare poate contine 3/4 ceasca de felii de mere care vor fi unse cu un strat subtire de unt de arahide (fara adaos de sodiu, intrucat untul de arahide este sarat in mod natural) pe fiecare felie.

Gustarea contine aproximativ 90 de calorii daca nu folositi mai mult de 2 lingurite de arahide. Aceasta combinatie contine 0,8 g grasimi saturate, 2 mg sodiu si 0 mg colesterol.

- 6 cupe de floricele de porumb. Cand vreti o gustare cu un numar mic de calorii, floricelele de porumb sunt alegerea perfecta. Gustarea este bogata in fibre, dar este important sa respectati cantitatea impusa de maxim 6 cupe, deoarece majoritatea pungilor de floricele de porumb din comert contin mult sodiu si multe calorii. Aceasta cantitate de floricele de porumb, la care nu s-au adaugat grasimi sau alte condimente, contin 0,5 g de grasimi saturate si 220 mg de sodiu.

- 14 migdale. Nu exista multe alimente care pot lua locul fructelor lemnoase, cum ar fi migdalele. Puteti manca 14 migdale, fara a depasi limita de 100 de calorii. In plus, migdalele sunt bogate in fibre si proteine si reduc senzatia de foame. Migdalele nu necesita preparare sau pregatire speciala si pot fi consumate oriunde mergeti. O portie de 14 migdale contine 0,63 g grasimi saturate, fara niciun gram de sodiu.


Medici specialisti Diete-Nutritie

Urmareste Sfatul Medicului

Aboneaza-te la Newsletter

Citeste si

Arhiva
  • 30 de modalitati de a pierde 100 de calorii 30 de modalitati de a pierde 100 de...

    Generalitati Stiati ca daca pierdeti 100 de calorii in fiecare zi, greutatea dvs. se va reduce cu 10 kilograme intr-un an? Modificari minore ale obiceiurile dvs. zilnice, pot face diferenta. Uneori este mai usor sa faceti pasi mici, in loc sa incercati sa...citeste mai mult

  • Consumul redus de fibre - 6 riscuri pentru sanatate Consumul redus de fibre - 6 riscuri...

    Generalitati Fibrele sunt o parte esentiala a oricarei diete. Este important sa se consume in fiecare zi fibre, pentru mentinerea starii de vitalitate si a nivelului crescut de energie. Din pacate majoritatea oamenilor nu consuma atatea fibre cat recomanda...citeste mai mult

Inchide recomandarile
Vezi recomandarile noastre
Clinici, Medici si Servicii specializate
Salveaza articolul pentru mai tarziu
Poti accesa articolul oricand, de pe orice dispozitiv, din contul tau sfatulmedicului.ro sau din aplicatia de mobil SfatulMedicului (iOS, Android)
Sterge articolul
Elimina articolul din lista celor salvate